فاش شدن قسمت پنجم فورتنایت، شخصیت‌های Snake و Peter Griffin را از Smash Bros نشان می‌دهد.



ظاهراً سرعت همکاری برای Fortnite: Chapter 5 کاهش نخواهد یافت. تبلیغ ایکس‌باکس برای بازی بسیار محبوب بتل رویال، Snake از Metal Gear Solid و Peter Griffin از Family Guy را به‌عنوان بخشی از Battle Pass در فصل آینده مورد کنایه قرار داد.

توسط کاربر توییتر/X ChinaBR، این تصویر همچنین نشان می دهد که Chapter 5: Season 1 Underground نام خواهد داشت. به طور رسمی، اپیک گیمز به تازگی یک رویداد بیگ بنگ را برای این شنبه، 2 دسامبر، اعلام کرده است که یک “شروع جدید” برای Fortnite خواهد بود. سپس، انتظار می رود که فصل 5 در آخر هفته راه اندازی شود.

بدیهی است که کراس اوورهای قابل توجه چیز جدیدی برای بازی های بتل رویال نیستند. اخیراً Fortnite امینم را به جزیره اضافه کرده است و قبلاً شخصیت هایی مانند بتمن، مرد آهنی و حتی آریانا گرانده را معرفی کرده است.

فصل فعلی Fortnite OG رکوردهای تمام دوران را برای این بازی شکسته است. Epic گفت 44.7 میلیون نفر در روز راه اندازی فصل OG با 102 میلیون ساعت بازی وارد Fortnite شده اند. هر دوی این بازی‌ها برای Fortnite، بازی‌ای که در ابتدا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، دستاوردهای جدیدی بودند.

یکی از آن بازیکنان فورتنایت می توانست زک اسنایدر کارگردان باشد. فیلمساز Rebel Moon اخیراً گفته است که «بیش از حد فورتنایت بازی می‌کند»، حتی تا ساعت 3 صبح بیدار می‌ماند تا روی پوست مورد علاقه‌اش، آقای میزیکس، اکشن داشته باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  ریبوت نسخه اول مورتال کمبت معرفی شد



تحریریه مجله بازی یک گیمر