ریبوت نسخه اول مورتال کمبت معرفی شد

در همین حال دقایقی پیش ریبوت نسخه اول بازی Mortal Kombat با نام Mortal Kombat 1 اعلام شد که در تریلر فیلم منتشر شده شاهد شخصیت های خیالی این نسخه از جمله Sub Zero، Scorpion، Sheng Seng و Kitana هستیم. همچنین اعلام شده که داستان این نسخه کاملا جدید خواهد بود و تاریخ انتشار بازی نیز مشخص شده است. بازی Mortal Kombat 1 در 28 سپتامبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ منتشر شد.

علاوه بر این با پیش خرید بازی شخصیت شنگ سنگ را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد و همچنین نسخه بتای بازی را دریافت خواهید کرد که البته در حال حاضر امکان پیش خرید بازی وجود ندارد. و طرفداران از فردا می توانند Mortal Kombat 1 را پیش خرید کنند. در زیر می توانید تریلر منتشر شده در یک گیمر را ببینید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از یوتیوب تماشا کنید

شایعات حاکی از آن است که امروز تریلر ساخته جدید استودیوی Netherworld به نام Mortal Kombat 1 نمایش داده شده و تاریخ انتشار آن نیز در دسترس قرار گرفته است.

چند وقت پیش بود اد بون، سازنده سری Mortal Kombat با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که در آینده شاهد معرفی بازی جدیدی از استودیو Netherworld خواهیم بود. البته شایعاتی مبنی بر نسخه جدید مورتال کمبت به گوش می رسید اما تیزر منتشر شده از راه اندازی مجدد این سری صحبت می کرد. از سوی دیگر، Sneij، افشاکننده اطلاعات بازی های ویدیویی، در توییتی اعلام کرد که بازی جدید استودیو Netherworld امروز معرفی خواهد شد.

بخوانید  نامزدهای جوایز تمشک طلایی 2023 معرفی شدند بازیگر نقش اصلی فیلم بلوند
تحریریه مجله بازی یک گیمر