بازی های ایکس باکس به پلتفرم جدیدی می آیند

GeForce Now به اعضا امکان می دهد بازی های خریداری شده در Steam را به رایانه شخصی، تلفن هوشمند و سایر دستگاه های پشتیبانی شده استریم کنند. پشتیبانی مایکروسافت استور در “ماه های آینده” انجام خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

GeForce Now بازی‌ها را در فضای ابری استریم می‌کند و نیاز به داشتن رایانه شخصی قدرتمند برای انجام بازی‌ها را از بین می‌برد. طرح نهایی ۲۰ دلاری در ماه شامل بازی‌هایی است که روی Nvidia GeForce RTX 3080 اجرا می‌شوند و تا ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شوند. طرح 10 دلاری در ماه “پلتفرم برتر” و حداکثر 60 فریم در ثانیه را ارائه می دهد. یک طرح رایگان نیز در دسترس است، اما با پیشنهادات بسیار محدودتر.

در همین حال، تنظیم‌کننده‌های اتحادیه اروپا ادغام مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد را تایید کرده‌اند.

CMA اعلام کرد که در اصل به دلیل نگرانی در مورد بازار بازی های ابری، معامله مایکروسافت در بریتانیا را مسدود می کند. مایکروسافت با یافته‌های CMA مخالف بود و رئیس برد اسمیت گفت که CMA تصمیم خود را بر اساس استدلال ناقص گرفته است. بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد نیز از این اطلاعیه انتقاد کرد و گفت که بازی های ابری در حال حاضر یک جزء “بی اهمیت” در صنعت گیمینگ گسترده تر است.

در ماه فوریه، مایکروسافت و انویدیا قراردادی 10 ساله برای آوردن بازی های ایکس باکس به GeForce Now منعقد کردند. ظاهراً مایکروسافت این معامله را برای تشویق بریتانیا به تصویب تصاحب 68.7 میلیارد دلاری ایکس باکس بر اکتیویژن بلیزارد به دلیل نگرانی های تنظیم کننده در مورد بازار بازی های ابری انجام داد. کار نکرد، زیرا CMA معامله را مسدود کرد، و انویدیا پس از این تصمیم از مایکروسافت دفاع کرد و گفت که امیدوار است به دلیل اینکه مایکروسافت درخواست تجدید نظر در مورد این تصمیم کرده است، به یک راه حل مثبت برسد.

بخوانید  تخمین زده می شود که Helldivers 2 بیش از هشت میلیون نسخه فروخته است
مایکروسافت و انویدیا اخیراً قراردادی 10 ساله برای آوردن بازی های ایکس باکس به سرویس استریم GeForce Now اعلام کردند و اولین مورد اکنون فاش شده است.

Gears 5 از توسعه دهنده The Coalition اولین عنوان این مشارکت است و پس از آن Deathloop، Grounded و Pentiment در 25 می. انویدیا در بیانیه ای اعلام کرد که عناوین بیشتری «به طور منظم» اضافه خواهند شد. پست وبلاگ.

بازی های ایکس باکس به GeForce Now می آیند
بازی های ایکس باکس به GeForce Now می آیند
تحریریه مجله بازی یک گیمر