تخمین زده می شود که Helldivers 2 بیش از هشت میلیون نسخه فروخته است

یک تحلیلگر TD Cowen فروش فعلی Helldivers 2 را بیش از هشت میلیون نسخه تخمین زد.

Helldivers 2 موفقیت بزرگی برای Arrowhead بود در حالی که دیگر عناوین لایو اکشن مانند Suicide Squad: Kill the Justice League و Skull and Bones موفق به انجام این کار نشدند. مدیر عامل Arrowhead Game Johan Pilstedt ماه گذشته اعلام کرد که Helldrivers 2 نزدیک به سه میلیون نسخه فروخته است، اما فروش تیراندازی سوم شخص بدون شک از آن زمان افزایش یافته است.

جیسون شرایر رسانه‌های بلومبرگ اخیرا در گزارشی جدید از این بیانیه خبر دادند داگ کروتزتحلیلگر T.D. Quinn نشان داد که فروش Helldivers 2 بیش از هشت میلیون نسخه برآورد شده است. اگرچه سونی و استودیوی بازی سازی Arrowhead هنوز این موضوع را تایید نکرده اند، اما این تحلیلگر ادعا می کند که فروش هر هفته در حال افزایش است: “ما معتقدیم که عملکرد این بازی بسیار فراتر از انتظارات است.”

Helldivers 2 در فوریه 2024 در صدر جدول بریتانیا قرار گرفت و اعتبار بیشتری به این ادعا داد. سیرکانا همچنین اعلام کرد که فروش Helldrivers 2 در سومین هفته عرضه آن در منطقه ایالات متحده همچنان در حال افزایش است. این بازی در فوریه 2024 به محبوب ترین بازی پلی استیشن 5 تبدیل شد و در رقابتی نزدیک از Final Fantasy 7 Rebirth پیشی گرفت. این بازی بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی قابل بازی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حضور بری کیگان در گلادیاتور 2 از ریدلی اسکات برای بازی در نقش شرور و شرور