حضور بری کیگان در گلادیاتور 2 از ریدلی اسکات برای بازی در نقش شرور و شرور

اسکات اخیراً فیلم ناپلئون را کارگردانی کرده است که در آن واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز در آن حضور دارند. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامعلومی در سال 2023 در سینماها و اپل تی وی پلاس اکران شود.

بری کیوگان، بازیگری که برای بازی در نقش مرد بد و انتخاب نگاتیو نامزد جایزه اسکار شد. گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات اضافه شد.

با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر به عنوان شرور گلادیاتور 2 معرفی شده است. بری کیوگان بازیگر نامزد اسکار در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم گلادیاتور 2 است و گفته می شود در صورت نهایی شدن این معامله، نقش امپراطور گتا را بازی خواهد کرد. ، که در واقع شخصیت شرور فیلم خواهد بود. اوایل پاول ماسکلبازیگر Normal People و Aftersun برای نقش لوسیوس در Gladiator 2 انتخاب شده است.

گلادیاتور همچنین نامزد 11 جایزه اسکار شد و برنده 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد. گلادیاتور ۲ داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس را دنبال می‌کند. در پایان فیلم گلادیاتور، لوسیوس چنان تحت تأثیر ماکسیموس راسل کرو قرار گرفت که او و مادرش را نجات داد.

فیلم The Gladiator 2 در 22 نوامبر 2024 اکران می شود. ریدلی اسکات برای کارگردانی Gladiator 2 بازخواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا است که قبلا با اسکات در فیلم All The Money In کار کرده بود. جهان و ناپلئون گلادیاتور در سال 2000 اکران شد و بیش از 460 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

بخوانید  میراث سوپرمن سه ابرقهرمان دیگر از جمله ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر را به بازیگران خود اضافه می کند.

بری کیگان این روزها بیشتر به خاطر بازی در فیلم The Banshees of Inisherin که در این مراسم نامزد دریافت جایزه اسکار شد، شناخته می شود. اسکار 2023 از دیگر نقش های کیوگان می توان به کشتن گوزن مقدس، دانکرک، حیوانات آمریکایی، شوالیه سبز، جاودانه ها، عشق/نفرت و چرنوبیل اشاره کرد. از کارهای آینده این بازیگر می توان به فیلم نمک سوز و سریال Masters of the Air اشاره کرد.

راسل کرو در والپیپر گلادیاتور زوزه می کشد