توسعه دهندگان Days Gone بی صبرانه منتظر به نمایش گذاشتن بازی جدید خود هستند

اعضای Bend Studio، سازنده بازی Days Gone، به طرفداران می‌گویند که چقدر هیجان‌زده هستند تا بازی جدید خود را به نمایش بگذارند.

طبق گزارش ها، استودیو Bend دنباله جدیدی برای سری Days Gone اعلام نکرده و در حال کار بر روی نسخه جدید بازی های Uncharted و پروژه چند نفره برای استودیو Naughty Dog است که احتمالاً بازی مستقل و چند نفره The Last of Us خواهد بود. ما اما پس از ابراز نارضایتی خود از استودیو حمایت کننده به مقامات سونی، پروژه جدیدی در تیم آغاز شده است که می تواند نقطه عطفی برای استودیو باند باشد.

سال گذشته، این شرکت از لوگوی جدید استودیو رونمایی کرد و تایید کرد که روی یک آدرس IP جدید کار می کند. این بازی بر اساس سیستم جهان باز Days Gone ساخته شده است اما دارای ویژگی های چند نفره است. البته گفته شد که دنیای این بازی کاملاً جدید است و در زمان مناسب به نمایش عمومی خواهد رسید. حالا شاید هفته آینده زمان مناسبی باشد و بالاخره شاهد نمایش این پروژه جدید باشیم.

جف راس، کارگردان Days Gone ادعا می کند که این بازی تقریباً یک سال و هفت ماه پس از انتشار بیش از 8 میلیون نسخه فروخته است. اما به گفته او، تیم مدیریت استودیو با این پروژه به عنوان یک شکست برخورد کردند.

بازی Days Gone ساخته شده توسط Bend Studio بیش از 9 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و رویدادهای آن پس از یک بیماری گسترده و ویرانگر در آمریکای شمالی رخ می دهد. این بازی به دنبال Deacon St. John، کهنه سرباز جنگ افغانستان و عضو سابق باشگاه موتور سواری محلی است، که در جستجوی همسر گمشده خود است، در حالی که در تلاش برای زنده ماندن در برابر انسان های جهش یافته و درنده است.

بخوانید  Destiny 2: Lightfall به شما امکان می دهد برای رد شدن از کمپین هزینه پرداخت کنید

با انتشار اخبار بیشتری از رویداد PlayStation Showcase با یک گیمر همراه باشید.

بازی روزهای گذشته

استودیو Bend که با آثاری مانند Days Gone و Siphon Filter شناخته می‌شود، امروز سی‌امین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. با تشکر از طرفدارانی که در طول سال ها در مورد آنها صحبت می کنند، اعضای این استودیو اعلام می کنند که بی صبرانه منتظر هستند تا ساخته جدید خود را به طرفداران نشان دهند. از آنجایی که به زودی رویداد PlayStation Showcase با محوریت بازی های PS5 برگزار می شود، گمانه زنی هایی در مورد احتمال حضور این بازی در این رویداد وجود دارد.