بازیگر Doctor Strange به تام هاردی در Venom 3 خواهد پیوست

سپس فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال 2021 اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از 506.8 میلیون دلار دست یابد. چیویتل اجیوفور علاوه بر دوازده سال بردگی، در نقش کارل موردو در فیلم دکتر استرنج و دکتر استرنج در چند جهان جنون بازی کرد. او اخیرا در The Pod Generation و The Old Guard 2 بازی کرده است.

اطلاعاتی در مورد نقش اجیوفور در Venom 3 در دسترس نیست. کلی مارسل که فیلمنامه دو قسمت اول Venom را نوشته، کارگردانی و نگارش فیلمنامه قسمت سوم Venom را بر عهده دارد. در حال حاضر، جزئیات بیشتری از Venom 3 از جمله تاریخ انتشار و داستان در دسترس نیست. فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال 2018 اکران سینماها شد و توانست بیش از 856 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد.

از دیگر آثار چیوتل اجیوفور می توان به Four Brothers، Serenity، She Hate Me، Inside Man، Children of Men، American Gangster، 2012، The Martian، Triple 9، Z for Zachariah، The He Mentioned Lion King، Maleficent: Mistress of Evil، The گارد قدیمی، قفل شده، بی نهایت و مردی که به زمین افتاد.

سونی پیکچرز اخیرا بازیگر دیگری را برای حضور در آن استخدام کرده است Venom 3 تام هاردی را استخدام کرد که به بازی در فیلم های ابرقهرمانی عادت دارد.

چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو در فیلم دکتر استرنج در چند جهان جنون

سونی پیکچرز در حال ساخت Venom 3 است و اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. چیویتله اجیوفور، بازیگری که برای بازی در فیلم 12 سال بردگی نامزد دریافت جایزه اسکار شد، آخرین بازیگری است که پس از قراردادی با سونی پیکچرز، در فیلم Venom 3 بازی کرده است. پیش از آن، تام هاردی در نقش ادی براک با نام مستعار ونوم بازخواهد گشت و مدتی قبل، تد لاسو جونو تمپل، بازیگر سریال Venom 3 به بازیگران سریال Venom 3 اضافه شد.

بخوانید  تبدیل سریال Armor Wars مارول به یک فیلم سینمایی
تحریریه مجله بازی یک گیمر