داستان اصلی استالکر 2: قلب چورنوبیل فاش شد


سازندگان بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl جزئیاتی در مورد طول داستان اصلی ارائه کرده اند.

تیرانداز آخرالزمانی STALKER 2: Heart of Chornobyl برای مدت طولانی در حال توسعه بوده است و مشکلات ناشی از جنگ در اوکراین باعث شده تا طرفداران بیشتر منتظر بمانند. با این حال استودیو GSC Game World جزئیات و دموهای مختلفی از بازی منتشر کرده و قول ارائه یک تجربه منحصر به فرد را می دهد. طبق قول سازنده، داستان STALKER 2 در دنیایی وسیع روایت خواهد شد. به همین دلیل، طرفداران تمایل به دریافت اطلاعاتی در مورد مدت زمان تکمیل کمپین اصلی دارند.

تیم GSC Game World در مصاحبه اخیر خود تأیید کرد که تکمیل داستان اصلی حدود 40 ساعت طول می کشد. سازنده قبلاً اعلام کرده بود که بازیکنان بسته به نحوه تعامل با محتوای اختیاری و کشف دنیای بازی می توانند صدها ساعت را صرف بازی کنند.

در همین حال، سازندگان دنباله STALKER اعلام کرده اند که چهار پایان مختلف برای داستان بازی در نظر گرفته شده است، علاوه بر این، برخی از ماموریت های فرعی می توانند پایان های متعددی داشته باشند و نحوه تکمیل آن ها می تواند روی روایت اصلی تاثیر بگذارد.

SALKER 2: Heart of Chornobyl در سه ماهه اول سال 2024 برای رایانه های شخصی، Xbox Series X منتشر خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد. با توافق سازنده، بازی شامل 60 فریم بر ثانیه بر روی کنسول های ایکس باکس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پرونده وظیفه جدید می تواند کاملاً جهان باز باشد