پرونده وظیفه جدید می تواند کاملاً جهان باز باشد


بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War یک دنیای کاملاً باز است و بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه برای حرکت در نقشه استفاده کنند.

طبق برنامه سالانه اکتیویژن هنوز چند ماهی تا عرضه نسخه بعدی کالاف دیوتی که در سال 2024 عرضه می شود فاصله داریم، البته مدتی پیش اطلاعات زیادی از این آثار فاش شد. پیش از این گزارش شده بود که Call of Duty امسال یک قسمت جدید Black Ops در طول جنگ خلیج فارس خواهد بود و Call of Duty: Black Ops Gulf War نام خواهد داشت. اکنون تام هندرسون Insider Gaming جزئیات بیشتری در مورد داستان Call of Duty 2024 به اشتراک گذاشته است.

به گفته تام هندرسون، بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War یک کمپین کاملاً باز خواهد داشت. اگرچه Call of Duty: Modern Warfare 3 سال گذشته دارای ماموریت های جهان باز و بخش زامبی بود، هندرسون می گوید که کمپین Call of Duty: Black Ops War Gulf War است. به جای استفاده از محتوای نسخه های قبلی، از ابتدا به عنوان یک جهان باز طراحی و ساخته شد.

او همچنین می گوید که این کمپین احتمالا توسط استودیوی Raven Software توسعه داده خواهد شد و استودیو TriArc مسئولیت بخش چند نفره و زامبی این اثر را بر عهده خواهد داشت. طبق گزارش ها، کمپین Call of Duty: Black Ops Gulf War شباهت هایی به بازی های Far Cry خواهد داشت و ظاهراً بازیکنان می توانند از وسایل نقلیه برای کاوش نقشه و همچنین سیستم سفر سریع استفاده کنند.

اعضای تیم عملیات ویژه در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

علاوه بر این، ادعا شد که کمپین بازی، با وجود ساختار جهان باز، دارای ماموریت های خطی نیز خواهد بود. ما این را می گوییم راسل آدلر ماموریت سیا که نقش کلیدی در Call of Duty: Black Ops Cold War ایفا کرد در این کتاب بازخواهد گشت. جالب اینجاست که هندرسون می‌گوید که سازندگان کمپین جهان باز Call of Duty: Black Ops Gulf War قصد ندارند یک آزمایش هم انجام دهند، اما نسخه‌های بعدی این سری احتمالاً تحت یک فرم جهان باز طراحی خواهند شد.

بخوانید  چهار بازی دیگر از Xbox Game Pass طی دو هفته آینده منتشر خواهند شد

Call of Duty 2025 که دنباله مستقیم Call of Duty: Black Ops 2 است که در سال 2030 اتفاق خواهد افتاد، همچنین دارای یک کمپین جهان باز است. به نظر می رسد که این کار در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است و Activision در درجه اول به دنبال بهینه سازی توسعه آن است. Call of Duty: Black Ops Gulf War احتمالا برای پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر