گفته می شود که Gears Of War در حال بررسی برای عرضه پلی استیشن است



جف گراب، گزارشگر سایت خواهر گیم اسپات، Giant Bomb، ادعا می کند که مایکروسافت در حال بررسی آوردن Gears of War به پلی استیشن است. این یکی دیگر از بازی‌هایی است که طبق گزارش‌ها، مایکروسافت به دنبال گزارش‌های قبلی از Starfield، Hi-Fi Rush، Sea of ​​Thieves و Indiana Jones and the Great Circle، در نظر دارد آن را به پلتفرم رقیب خود بیاورد.

گراب در ادامه گفت: «Gears of War برای این کار در نظر گرفته شده است صبح های آشفته (از طریق VGC) و افزود که این هنوز تضمینی نیست اما یک پیشنهاد در دست مطالعه خواهد بود.

در حال پخش: واکنش متخصص اسلحه به سلاح ها در فرنچایز Gears of War

گراب ادامه داد که مایکروسافت قصد دارد استراتژی جدید انتشار بازی خود را در پایان فوریه معرفی کند، اما به دلیل گزارش‌های اخیر، ممکن است جدول زمانی به بالا منتقل شود.

مایکروسافت 10 سال پیش، در ژانویه 2014، فرنچایز Gears of War را از Epic Games به مبلغ نامشخصی خریداری کرد. این سری همیشه در انحصار کنسول Xbox بوده و به اولین بازی در سال 2006 باز می گردد. از آن زمان، مایکروسافت Gears of War 4 و Gears 5 را منتشر کرده است. یک اسپین آف مبتنی بر نوبت به نام Gears Tactics در سال 2020 منتشر شد.

اخیراً مشخص شده است که مایکروسافت ممکن است در حال تغییر مسیر و اجرای یک استراتژی جدید برای آوردن برخی از بازی‌ها و فرنچایزهای شخص اول خود به پلتفرم‌های رقیب سونی و نینتندو باشد. با این حال، این موضوع تایید نشده است و بنابراین جزئیات همچنان نامشخص است.

با نگاهی به آینده، طبق گزارش‌ها، Coalition در حال حاضر روی Gears 6 کار می‌کند. جدای از بازی‌ها، مایکروسافت و نتفلیکس برای یک فیلم Gears of War و یک سریال انیمیشن با هم همکاری کرده‌اند. جان اسپایتس که به خاطر بازی های Dune، Doctor Strange و Prometheus شناخته می شود، نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر