بازی جدید توسعه دهنده The Elder Scrolls Online بیش از 4 سال است که در دست ساخت است

استودیوی آنلاین Zenimax طی این سال ها با ساخت بازی The Elder Scrolls Online و پشتیبانی خوب از آن طرفداران زیادی پیدا کرده است و این استودیو قصد دارد با پروژه ای دیگر افق های خود را گسترش دهد. چندی پیش مشخص شد که این استودیو IP جدیدی در دست ساخت دارد و اکنون برخی جزئیات توسعه آن کار منتشر شده است.

تیم طراحی به رهبری جونز نیز شامل حدود 50 نفر است. جونز این بازی را “پروژه ای عظیم” می نامد که استودیو سرمایه گذاری “قابل توجهی” در آن کرده است. مشخص نیست این مجموعه چه زمانی رونمایی خواهد شد. اما با توجه به اینکه زمان زیادی از شروع مراحل ساخت آن می گذرد، می توان انتظار داشت که اطلاعات مهم تری از بازی به زودی اعلام شود.

بن جونزمدیر خلاق Zenimax Online طی یک پادکست اعلام کرد که این مجموعه تقریباً چهار سال و نیم است که در حال توسعه است. همانطور که انتظار می رفت، در پشت صحنه بازی دستخوش تغییرات زیادی شده است که بسیاری از آنها به داستان بازی مربوط می شود.200 نفر در استودیو روی بازی کار می کنند و تیم سازنده شامل موقعیت های دورکاری در سراسر جهان است.

استودیوی آنلاین زنیمکس چهار سال و نیم است که این بازی را توسعه می دهد و بیش از 200 نفر از جمله 50 نفر از تیم طراحی اصلی روی بازی کار می کنند.