ماکت لگو آتاری 2600 از تخفیف بزرگ برخوردار می شود


آتاری 2600 به راحتی یکی از کلاسیک‌ترین طراحی‌های کنسول در تمام دوران است و اگر به دنبال اضافه کردن آن به مجموعه خود هستید، ماکت لگو این دستگاه بی‌زمان به فروش می‌رسد. این نه تنها یک سرگرمی نوستالژیک از دستگاه است – از جمله پوشش پانل چوب مصنوعی در اطراف لبه ها – بلکه با بسیاری از موارد اضافی نیز همراه است. معمولاً 240 دلار است، اکنون می توانید یکی را خریداری کنید به قیمت 192 دلار در فروشگاه لگو. در صورتی که اینجا فروخته شد، شما نیز می توانید این مجموعه لگو را در آمازون با قیمت 204 دلار بگیرید.

آیکون های Lego Atari 2600
آیکون های Lego Atari 2600

این یک مجموعه عالی برای آن بعد از ظهر بارانی است، زیرا جعبه حاوی بیش از 2500 قطعه است. هنگامی که آن را کنار هم می گذارید، یک کنسول ماکت با سوئیچ های کار، یک جوی استیک آتاری آجری که برای حرکت مانند کنترل کننده اصلی طراحی شده است، و حتی چندین کارتریج برای نمایش خواهید داشت.

یک چیز اضافی کوچک در داخل لگو آتاری 2600.
یک چیز اضافی کوچک در داخل لگو آتاری 2600.

شایان ذکر است که این یک کنسول آتاری فقط از نظر ظاهری است، اما سورپرایز دیگر یکپارچهسازی با سیستمعامل شامل یک اتاق بازی مخفی از دهه 80 است. این یک دیورامای کوچک است که جزئیات کوچکی مانند تلفن ثابت، تلویزیون، پوسترها و جعبه های بوم را نشان می دهد. .

کارتریج های قابل ساخت نیز بر اساس بازی های واقعی مانند سیارک ها، Centipede و Adventure هستند. کارتریج ها را می توان در یک کیس ذخیره کرد و در نسخه های کوچک سه بعدی بازی ها جاسازی کرد. در نهایت، این کنسول شامل یک سوئیچ برای جابجایی بین تلویزیون های رنگی یا سیاه و سفید است. اگر به دنبال هدیه دادن به روز ولنتاین هستید که این ماه مهم است، این تخفیف های لگو را از دست ندهید.

بخوانید  سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ به فروشگاه Meta Quest اضافه می‌شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر