چهار بازی دیگر از Xbox Game Pass طی دو هفته آینده منتشر خواهند شد

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

Donut County و Telling Lies را می توان خیلی سریع و آسان در کمتر از 2 ساعت بازی کرد. اما کسانی که به دنبال یک تجربه جدی تر هستند می توانند Taiko no Tatsujin: The Drum Master را انتخاب کنند! آن را امتحان کنید، برای تکمیل آن به 60-80 ساعت زمان نیاز دارید. بازی Worms WMD همچنین معمولاً دستاوردهای دست نیافتنی یا متوقف شده دارد.

بازی Donut County، Telling Lies، Taiko no Tatsujin: the drum master!  و به ADM

اپلیکیشن Game Pass امروز تایید کرد که Donut County و Telling Lies به همراه Taiko no Tatsujin: The Drum Master! و Worms WMD به زودی این سرویس را روی رایانه شخصی و کنسول ها ترک خواهد کرد. 31 ژانویه (11 بهمن) آخرین روزی است که این 4 بازی از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود. البته ما هیچ بازی AAA را در این لیست نمی بینیم، اما بازی های تحسین شده ای مانند Donut County و Telling Lies در این لیست قرار دارند.

علاوه بر این، دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden از فردا به Game Pass اضافه خواهند شد و Monster Hunter Rise نیز از روز جمعه به این سرویس اضافه خواهد شد. Age of Empires II: Definitive Edition نیز از 11 فوریه برای کاربران Game Pass روی کنسول‌ها در دسترس خواهد بود.

سرویس Xbox Game Pass روی کنسول و رایانه شخصی در ماه ژانویه 4 بازی دیگر از جمله Donut County و Telling Lies را از لیست حذف خواهد کرد.

بخوانید  مانند اژدها: ثروت بی نهایت: هر آنچه که باید بدانید