ساخت فیلمی درباره بازماندگان پرواز 1421 توسط کارگردان جیسون بورن


پل گرین گراس مسئولیت کارگردانی فیلمی بر اساس رمان غرق شدن: نجات پرواز 1421 با همکاری برادران وارنر را بر عهده دارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی بر اساس یکی از رمان های هیجان انگیز و تحسین شده اخیر ساخته می شود. برادران وارنر به دنبال کارگردانی فیلمی بر اساس رمان غرق شدگی: نجات پرواز 1421 اثر تی جی نیومن است که پل گرین گراس کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. مایکل دی لوکا و پام عبدی در این فیلم به عنوان تهیه کنندگان گروه موشن حضور دارند که پیش از این حق تولید فیلم را خریداری کرده بودند.

دی لوکا و گرین گراس قبلاً در فیلم کاپیتان فیلیپس با هم کار کرده بودند. رمان غرق شدن: نجات پرواز 1421 داستان هواپیمایی را دنبال می کند که تنها 6 دقیقه پس از برخاستن به اقیانوس آرام سقوط می کند و در حین تخلیه و پس از انفجار، هواپیما پر از آب می شود و جاری می شود. ده‌ها نفر از نجات‌یافته‌ها در محفظه مهر و موم شده غرق شدند و هواپیما به‌طور نامطمئنی بر روی صخره‌ای در ارتفاع 61 متری زیر سطح دریا نشسته بود. بازماندگان شامل یک مهندس و دختر 11 ساله‌اش هستند.

همسر سابق مهندس که مادر دخترش نیز هست، بخشی از تیم نجات است که سعی می کند هواپیما را پیدا کند و قبل از تمام شدن هوای کابین و شروع مسابقه با زمان، آن را نجات دهد. پل گرین گراس به خاطر کارگردانی آثاری چون Resurrected، Theory of Flight، Bloody Sunday، The Bourne Supremacy، United 93، The Bourne Ultimatum، Green Zone، Captain Phillips، Jason Bourne، 22 جولای و News of the World شناخته می شود.

بخوانید  Marvel And Star Wars Electronic Helmets And Props Get Early Black Friday Discounts
تحریریه مجله بازی یک گیمر