عرضه بازی در اوایل سال 2024 به یک اولویت تبدیل شده است



سال به پایان می رسد و با تعداد نسخه های با کیفیت بالا و یادآوری تلخ شکنندگی صنعت بازی با تمام اخراج هایی که رخ داده است، تأثیری باورنکردنی بر جای می گذارد. با نزدیک شدن به سال 2024، به لطف تایید اخیر تاریخ انتشار بازی های آینده، سال پیش رو خوب به نظر می رسد. پیش از این، برنامه انتشار برای سال 2024 ساده به نظر می رسید، اما با رویدادهایی مانند این نمایش بازی رایانه شخصی: بیشتر تحت تعقیبما ایده روشن تری از آنچه در سال آینده انتظار داریم داریم.

یکی از نکات برجسته Homeworld 3 از توسعه دهنده مستقر در ونکوور Blackbird است. پس از تاخیری طولانی که آن را به سال 2023 بازگرداند، می‌توانید انتظار داشته باشید که فصل بعدی این مجموعه استراتژی علمی تخیلی در 8 مارس ارائه شود. Helldivers 2 یکی دیگر از بازی‌های جذاب در افق است، زیرا تأثیر سنگین Starship Troopers را با اکشن تیراندازی سوم شخص مشارکت می‌کند. آیا می خواهید بیشتر بدانید (در مورد تاریخ انتشار)؟ سپس خوشحال خواهید شد که بدانید در 28 فوریه قادر خواهید بود با انبوهی از بیگانگان روبرو شوید.

Pacific Drive که همه چیز را زمینی نگه می‌دارد، ترکیبی شگفت‌انگیز از رانندگی، عناصر سرکش، و فضای شبح‌آور به نظر می‌رسد. توسعه‌دهنده استودیوی Ironwood تصمیم گرفت تا در سال 2024 تغییر جهت دهد، زیرا بازی وارد مرحله نهایی توسعه خود شد و تاریخ انتشار آن اکنون 22 فوریه است. دیگر بازی‌های موردانتظار عبارتند از: بازی استراتژی جهنمی Solium Infernum (14 فوریه)، شبیه‌ساز پیراپزشکی Ambulance Life (سپتامبر 2024) و Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 (پاییز 2024).

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth یک پایان غافلگیرکننده خواهد داشت

ادامه مطلب را در GameSpot بخوانید

تحریریه مجله بازی یک گیمر