فیلم Better Call Saul نویسنده-کارگردان واکنش خنده‌داری به نشان دادن او هرگز برنده جایزه امی نشان داد.



او ممکن است شما را از مشکلات حقوقی خلاص کند، اما ظاهرا ساول گودمن نمی تواند جایزه امی را دریافت کند. Better Call Saul، مجموعه اسپین‌آف بریکینگ بد، در طول این سال‌ها 53 بار نامزد شده و هر بار بسته شده است. این رکورد خیره کننده 0-53 منجر به پاسخ نسبتاً خنده دار یک نویسنده و کارگردان سریال شد.

تام اشناوز، نویسنده و کارگردان چندین قسمت از سریال Better Call Saul، منتشر شد در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) که “ما آن را انجام دادیم” در پاسخ به این که سریال رکورد امی را برای بیشترین باخت در تمام دوران ها ثبت کرد. تنوع این غرور تاریخی را گزارش کرد و افزود که ستاره باب اودنکرک شش بار نامزد شده بود و هرگز نتوانست برای دریافت جایزه امی روی صحنه برود.

Better Call Saul به مدت شش فصل در AMC اجرا شد. اسپین آف Breaking Bad در فوریه 2015 نمایش داده شد و در آگوست 2022 به پایان رسید. در پایان، وینس گیلیگان، سازنده گفت که برنامه ای برای بازگشت به همان دنیا ندارد. او گفت: “شما باید بدانید که چه زمانی حزب را ترک کنید.”

پروژه بعدی گیلیگان علمی تخیلی “نرم” خواهد بود و انتظار می رود در Apple TV+ نمایش داده شود. او دوباره با ستاره Better Call Saul Rhea Seehorn همکاری می کند. اگرچه گیلیگان در حال دور شدن از دنیای Breaking Bad است، اما یک شباهت برای این سری جدید وجود خواهد داشت: آن در آلبوکرکی، نیومکزیکو رخ خواهد داد. به گفته گیلیگان اگرچه “کاملاً متفاوت” به نظر می رسد.

بخوانید  فیلم همه چیز همه جا همه به یکبار برنده اسکار بهترین فیلم 2023 شد

گیلیگان گفت: «دنیا در قسمت اول خیلی ناگهانی تغییر می‌کند و بعد کاملاً متفاوت است. این دنیای مدرن است – دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم – اما خیلی ناگهانی در حال تغییر است.

هیچ جزئیاتی در مورد عنوان نمایش یا پنجره انتشار پروژه وجود ندارد.



تحریریه مجله بازی یک گیمر