فیلم همه چیز همه جا همه به یکبار برنده اسکار بهترین فیلم 2023 شد

فیلم همه چیز همه جا به یکباره در واقع برنده بزرگ اسکار 2023 است که امسال جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن برای Michelle Yeoh، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای Ke Hui Kwan و بهترین برای Jimmy Lee Curtis را دریافت کرد، همچنین بهترین فیلم اصلی را دریافت کرد. فیلمنامه و بهترین تدوین و این فیلم در مجموع 7 جایزه گرفت.

فیلم همه چیز همه جا به یکباره برنده اسکار بهترین فیلم سال در اسکار 2023 شد.

ساعاتی پیش مراسم اهدای جوایز سال 95 اسکار یا همان اسکار 2023 او کار خود را آغاز کرد که مراسم امسال با اجرای جیمی کیمل برگزار می شود، بنابراین بهترین های سال توسط داوران آکادمی اسکار انتخاب و معرفی خواهند شد. این سومین بار است که کیمل میزبان اسکار است و اکنون آخرین بار است اخبار سینما و تلویزیونبرنده اسکار بهترین فیلم در مراسم 2023 توسط هریسون فورد، بازیگر نقش هان سولو و ایندیانا جونز اعلام شد.

مقاله مرتبط:

  • برندگان اسکار 2023
همانطور که قبلا اعلام شد، همه آرام در جبهه غربی، آواتار: راه آب، بانشی های اینشرین، الویس، همه چیز همه جا به یکباره، فابلمن ها، تار، تاپ گان: ماوریک، فیلم مثلث غم و فیلم زنان در حین صحبت کردن آنها نامزد دریافت بهترین فیلم سال در اسکار 2023 شدند و اکنون، به گفته داوران آکادمی فیلم، همه چیز همه جا همه به یکباره برنده اسکار بهترین فیلم سال در مراسم امسال شده است.