تاریخ انتشار بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl اعلام شد


استودیو GSC Game World با انتشار تیزری تاریخ انتشار بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl را تایید و اعلام کرد.

توسعه دهندگان بازی Stalker 2 به تازگی جزئیات جدیدی از این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته اند. آخرین خبر این است که GSC Game World اعلام کرده است که تاریخ انتشار بازی بار دیگر به تعویق افتاده است. پیش از آن، انتشار بازی اول شخص جهان باز Stalker 2: Heart of Chornobyl برای سه ماهه اول سال 2024 برنامه ریزی شده بود و اکنون عرضه این بازی برای 15 سپتامبر 1403 (5 سپتامبر 2024) برنامه ریزی شده است.

استودیوی GSC Game World سپس تیزر کوتاهی از لحظات خوش بازی را به اشتراک گذاشت و در پایان از آغاز پیش فروش آن خبر داد. Stalker 2 بازیکنان را به دنیای آخرالزمانی و منطقه ممنوعه چرنوبیل می برد تا بار دیگر با فرقه های خطرناک و جهش یافته های وحشتناک روبرو شوند. بازیکنان در نقش Skif باید از تهدیدات و هرج و مرج دنیای بازی جان سالم به در ببرند و دنیای باز و وسیع آن را کشف کنند.

داستان بازی به بازیکن حق انتخاب در موقعیت های مختلف می دهد و هر تصمیمی می تواند داستان را به پایان متفاوتی برساند. همچنین می توان بیش از 30 سلاح و تجهیزات مختلف را سفارشی کرد تا بازیکنان بتوانند زنده بمانند و بهتر از قبل وارد دنیای آخرالزمانی شوند. داستان اصلی بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl حدود 40 ساعت طول می کشد و بازیکنان می توانند شاهد بازگشت شخصیت هایی مانند Spider از Call of Pripyat باشند.

بخوانید  تاخیر بازی Oxenfree 2: Lost Signals تا سال 2023

دانلود از آپارات

بازی Stalker 2 برای PC و سری Xbox

تحریریه مجله بازی یک گیمر