تاخیر بازی Oxenfree 2: Lost Signals تا سال 2023

با انتشار بیانیه‌ای توسط Night School Studio، سازنده بازی Oxenfree 2: Lost Signals اعلام شده است این بازی تأخیر خورد. حالا قرار است این اثر در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه شود. در بیانیه سازنده آمده است: «ما به جامعه شگفت‌انگیزمان مدیونیم تا بازی Oxenfree 2: Lost Signals را به بهترین شکل ممکن بسازیم. دیدن فن‌آرت‌های شما، خواندن کامنت‌های هیجان‌انگیز شما و اتصال با شما باعث تقویت جاه‌طلبی ما می‌شود تا این بازی را بهترین بازی خود تاکنون سازیم.

این بازی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود، پنج سال پس از وقایع بازی ۲.۵ بعدی و ماجراجویی Oxenfree رخ می‌دهد. رایلی به شهر کامِنا باز می‌گردد، اما متاسفانه دوباره با سیگنال‌های رادیویی عجیبی رو‌به‌رو می‌شود که این قضیه باعث به‌وجود آمدن رمز و رازهای بیشتری است. بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند انتخاب‌های دیالوگ‌ها، شکاف‌ها و دیگر وقایع فراطبیعی رخ دهد.

برای اینکه Oxenfree 2 واقعا خاص شود و بومی‌سازی‌های بیشتری را اضافه کنیم، زمان انتشار بازی را به سال ۲۰۲۳ انتقال داده‌ایم. بابت صبر، پشتیبانی و فهم شما متشکریم. نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بازی را با شما به‌اشتراک بگذاریم. گوش به‌زنگ بمانید!».

دیدن اینکه سرنوشت نسخه دوم بازی چه می‌شود، جالب خواهد بود؛ به‌خصوص حالا که استودیو سازنده توسط شرکت نتفلیکس خریداری شده است. آیا ممکن است بازی ازطریق نرم‌افزار نتفلیکس روی موبایل‌ها عرضه شود؟ باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.



منبع

با اعلام رسمی Night School Studio، عرضه بازی Oxenfree 2: Lost Signals با تأخیر مواجه شده است و در سال میلادی ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

بخوانید  سرعت نور و سرعت صوت چیست؟ هر آنچه باید بدانید