چرا قسمت دوم Big Hero 6 تولید نشد؟

چرا دنباله انیمه موفق Big Hero 6 تقریبا یک دهه بعد ساخته نشد؟ اخیراً یکی از تولیدکنندگان انیمیشن به این موضوع پرداخته است.

یک دهه از انتشار انیمه Big Hero 6 می گذرد، اما در حال حاضر هیچ خبری از دنباله ای برای این موفقیت نیست. چندی پیش یکی از تهیه کنندگان این انیمیشن توضیح داد که چرا قسمت دوم این اثر هنوز در استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید نشده است. انیمیشن Big Hero 6 در سال 2014، در سال 2014 در سراسر جهان با نقدهای مثبت و فروش بیش از 650 میلیون دلار منتشر شد.

این انیمیشن که توسط استودیو دیزنی ساخته شده است با الهام از گروهی از ابرقهرمانان کمیک های مارول با همین عنوان برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال 2017 شد اما ما شاهد بازگشت این انیمیشن به سینما نبودیم. Big Hero 6 تاکنون دو دنباله از سینماها خارج شده است. اولین سریال تلویزیونی دیزنی XD با این حال، داستان او مستقیماً پس از اتفاقات فیلم انیمیشن رخ داد.

Baymax و Hero در انیمه Big Hero 6 در حالت جنگی پرواز می کنند

این سریال در 56 قسمت از سال 2017 تا 2021 پخش شد. سپس مینی سریال!Baymax در 6 قسمت از Disney+ پخش شد. الان اخیرا روی کانلی، تهیه کننده انیمه Big Hero 6 او در مصاحبه ای با ScreenRent Media اطلاعاتی در مورد اینکه چرا دنباله ای برای این فیلم هنوز ساخته نشده است را به اشتراک گذاشت.. وی در این رابطه گفت:

“امسال او 10 ساله است قهرمان بزرگ 6 ما جشن می گیریم نکته جالب اینجا این است که واقعا به کارگردان دان هال بستگی دارد که آیا او بخواهد دنباله ای بسازد یا نه. این انیمیشن ایده دان بوده و او این شخصیت ها را خلق کرده است. من همیشه او را تشویق می کنم که این کار را انجام دهد، اما باید ببینیم. او عاشق کار روی پروژه های جدید است. پس باید ببینیم چه می شود.”

بخوانید  امکان دادن امتیازات و تعهدات توسط مایکروسافت برای اخذ تاییدیه برای معامله خرید اکتیویژن بلیزارد

هال در سال 2014 درباره علاقه خود به ساخت دنباله گفت: “خوب، درخواست هایی وجود داشته است. فکر می کنم افرادی که فیلم را دیده اند دوست دارند بیشتر داستان را ببینند، اما ما واقعاً در مورد آن صحبت نکردیم و ما این کار را نکردیم. ما تمام تلاش خود را برای ساختن این کارتون‌ها به کار می‌گیریم. ، اما ما واقعاً این شخصیت ها را دوست داریم، بنابراین خواهیم دید که چه می شود.”

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر