بررسی شیائومی پد 6 اس پرو؛ iPad Pro اقتصادی

همانطور که در جدول مشاهده می کنید، برخلاف ادعای شیائومی مبنی بر حداکثر روشنایی صفحه نمایش 900 نیت، در تست های زومیت، حداکثر روشنایی صفحه نمایش پد 6 اس پرو در حالت HDR حدودا 780 نیت بدست می آید. اگرچه روشنایی صفحه در شرایط عادی مشکلی ایجاد نمی کند، اما هنگام پخش ویدیو یا کار با دستگاه در زیر نور خورشید، باید این نکته را در نظر گرفت.

از طرفی رزولوشن صفحه نمایش شیائومی پد 6 اس پرو را باید یکی از نقاط قوت این تبلت دانست. پوشش بیش از 99 درصد از فضای رنگی sRGB و نزدیک به 98 درصد از فضای رنگی DCI-P3 و خطای کمتر از 5 درصد در هر دو حالت نشان دهنده بازتولید رنگ دقیق در این نمایشگر است که نکته مثبتی برای علاقه مندان خواهد بود. در تماشای محتوای ویدیویی

نکته قابل توجه دیگر در مورد نمایشگر، قابلیت تنظیم دما و روشنایی صفحه نمایش بر اساس شرایط محیطی است که تبلت را به انتخابی مناسب برای علاقه مندان به مطالعه تبدیل کرده است.

با وجود عملکرد فنی قابل قبول صفحه نمایش در پد 6 اس پرو، به نظر می رسد که فاصله بین شیشه محافظ صفحه نمایش و پنل کمی زیاد باشد. به همین دلیل یک سایه کوچک در لبه های صفحه دیده می شود. اگر چشمان تیزبینی دارید، ممکن است هنگام کار با تبلت، چنین موضوعی اعصاب شما را به هم بزند.

تراشه؛ برگ برنده Pad 6S Pro

برخلاف سامسونگ که از چیپست ناامیدکننده اگزینوس 1380 برای نماینده خود در این بازه قیمتی استفاده کرد، شیائومی به سراغ رقیب قدرتمندتری رفت تا آیپد ایر مجهز به چیپست M1 را به چالش بکشد. مغز شیائومی پد 6 اس پرو تراشه SD 8 Gen 2 است که به راحتی می تواند تبلت چینی را به ابزاری برای انجام هر کاری با هر سطح از پیچیدگی و قدرت فنی مورد نیاز تبدیل کند.

بخوانید  Highly Rated Samsung Gaming Monitors Are Up To $500 Off At Amazon

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر