دانلود بازی کلش اف کلنز 15 83.24 Clash of Clans میهن اپ دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید | 1gamer

همانطور که گفته شد، جم‌ کلش اف کلنز یکی از ارزهای رایج در این بازی هستند و از آن‌ها می‌توانید برای ساخت برخی از مهم‌ترین ساختمان‌های بازی استفاده کنید. سرعت بخشیدن به تولید و تقویت نیروها برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر از دیگر کاربردهای جم‌ها است که باعث می‌شود، همه گیمرها برای دستیابی به آن‌ها تلاش کنند. کلش آف کلنز برای دانلود و بازی رایگان است، با این حال، برخی از آیتم های بازی را می توان با پول واقعی نیز خریداری کرد.

  • حداقل پردازنده مورد نیاز برای نصب این بازی پردازنده Mediatek MT6739 می‌باشد.
  • این بازی با گذشت زمان به خوبی جا افتاده و حالا به سختی می‌توان یک ایراد بزرگ در آن پیدا کرد.
  • با توجه به زمان ثبت سفارش این زمان بین 5 دقیقه تا 3 ساعت طول می کشد.
  • اگر شما هم به دنبال خرید جم کلش اف کلنز هستید، به راحتی می توانید از خدمات جمیو استفاده کنید.

در این نوع جنگ شما در صورتی که پیروز شوید منابع عظیمی به دست خواهید آورد. کلش اف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های طراحی شده برای موبایل به حساب می آید که با داشتن گیم پلی جذاب همه کاربران را به خود جذب می کند. همه پلیر های بازی کلش اف کلنز از اهمیت خرید جم کلش اف کلنز مطلع هستند.

۱۰ المان برتر کلش آف کلنز که تنها بازیکنان قدیمی آن‌ها را به یاد دارند

اگر بیس شما ضعیف است، بخشی از منابع حیاتی خود مانند دارک الیکسر و طلا را مصرف کنید تا اگر مورد مجله خبری یک گیمر قرار گرفتید، آسیب زیادی نبینید. ● Builder Base خود را به قلعه ای شکست ناپذیر تبدیل کنید و بازیکنان رقیب را در Versus Battles شکست دهید.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

بلیت طلایی کلش اف کلنز | قیمت ارزان و تحویل فوری

این بازی در یک دنیای خیالی اجرا می‌شود و در آن، بازیکن به عنوان رئیس یک دهکده عمل می کند. در بازی کلش آف کلنز، بازیکن باید از منابعی همچون اکسیر، طلا و الماس که اصطلاحاً آن را جم می‌نامند استفاده کند تا دهکده خود را بسازد و آن را تکامل بخشد. شما باید برای ارتقاء سطح بازی خود به قبایل دیگر حمله کنید و آنها را شکست دهید تا بتوانید از غنایم آنها بهره مند شوید. همچنین باید دژ محکمی بسازید و نیروهای خود را ارتقاء دهید تا هنگام حمله قبایل دیگر آسیب نبینید و بتوانید منابع خود را حفظ کنید. قسمت جذاب بازی کلش آف کلنز این است که شما برای ساختن جزئیات قبیله خود مثل بخش اکسیر سازی، سیستم دفاعی و کارخانه سرباز سازی نیاز به منابع خاصی مانند الماس ، طلا ، اکسیر واکسیر سیاه دارید.

در این میان برخی وب‌سایت‌ها مانند ایران موجو، به فروش جم کلش آف کلنز می‌پردازند و شما می‌توانید به سادگی، میزان جم مورد نیاز خود برای بازی را از آن‌ها تهیه کنید. این بازی به طور کلی دارای چند مولفه مهم است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. تاریخچه کلش آف کلنز به سال 2013 بازمی‌گردد که توسط کمپانی فنلاندی سوپرسل عرضه و روانه فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزارها و بازی‌ها، همچون گوگل‌پلی و اپ‌استور شد. بازی اندروید و آیفون کلش اف کلنز، محصول کمپانی فنلاندی سوپرسل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی موبایل است این کمپانی با آپدیت متوالی از آن پشتیبانی می‌کند. کلش آف کلنز یک بازی نسبتا مسن است و در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت.

بخوانید  آموزش نحوه تغییر گیمر تگ حساب Xbox

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر