حمله ژنرال گریووس در جنگ ستارگان: اولین عصاره از Tales of the Empire

لوکاس فیلم امسال روز جنگ ستارگان را با انتشار هر شش قسمت از جنگ ستارگان: داستان‌های امپراتوری، دنباله‌ای موضوعی بر داستان‌های جدای ۲۰۲۲ جشن می‌گیرد، در حالی که Tales of the Jedi پس از ظهور و سقوط Ahsoka Tano و Count Dooku بود. Tales of the Empire طرفداران را با دو زن در مسیرهای تاریک‌تر آشنا می‌کند: مورگان السبث (دیانا لی اینوسانتو) و جدی باریس آفی سابق (مردیت سلنجر). اما در اولین صحنه پیش‌نمایش سریال، مورگان خود را در نقشی تقریباً قهرمانانه می‌بیند که در مقابل ژنرال گریووس (متیو وود) قرار می‌گیرد.

در فیلم Star Wars: The Clone Wars و Revenge of the Sith، گریووس یک سایبورگ کالیش بود که توسط کنت دوکو به او آموزش داده شد که به طور موثر از چندین شمشیر نوری استفاده کند. چندین جدی به دست گریووس مرده‌اند، به همین دلیل است که مورگان و خواهران شبانه‌اش در نبرد علیه او بسیار غرق شده‌اند.

اینوسانتو نقش مورگان السبث را در فصل دوم ماندالوریان آغاز کرد، زمانی که مشخص شد که او یکی از همکاران بزرگ دریاسالار ترون است. او سال گذشته نقش خود را در سریال Ahsoka تکرار کرد. طرف مورگان در Tales of the Empire احتمالاً نشان خواهد داد که چگونه او در خدمت ترون قرار گرفت.

اپیزودهای Barriss Offee's Tales of the Empire آموزش او را برای تبدیل شدن به یکی از تفتیش عقایدی که جدی را شکار می کردند به تصویر می کشد. در جنگ کلون ها، باریس یکی از بهترین دوستان آهسوکا بود، قبل از اینکه به او و فرقه جدی خیانت کند. شاید در این سریال باریس و آهسوکا را بار دیگر شاهد درگیری با یکدیگر باشیم تا درگیری آنها را حل کنند.

بخوانید  بهترین انیمه های ورزشی | ۱۵ انیمه هیجانی + امتیاز IMDB

Star Wars: Tales of the Empire قرار است در تاریخ 4 می در دیزنی پلاس منتشر شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر