خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

سایت پرشین جم با بهره‌مندی از تیم پشتیبانی حرفه ای این امکان را فراهم میسازد تا سی پی خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن واریز شود و حساب کالاف دیوتی موبایل شما شارژ شود . شاید درحال‌حاضر بتوان بهترین بازی تفنگی را، بازی کالاف دیوتی موبایل دانست. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند. مود بتل رویال کال آف دیوتی در کلیات بسیار شبیه به بازی‌های دیگر مثل پابجی موبایل یا فری فایر است و صرفاً در برخی جزئیات فرق دارد. در صورت لینک کردن اکانت خود به اکتیویژن و فیسبوک در گذشته کار شما برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بسیار راحت خواهد بود.

  • در ابتدا، نه پوشش مناسب و نه سلاح خاصی دارید و باید با جست و جوی نقشه، آیتم‌های مختلف مورد نیاز را پیدا کنید.
  • فارغ از تنظیمات عمومی بازی، هرکدام از حالت‌های بازی نیز تنظیمات خاص خود را دارند که حرفه‌ای‌ها با توجه به سبک بازیشان آن‌ها را به صورت جداگانه انتخاب می‌کنند.
  • خوشبختانه ترفندهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در ارائه عملکرد بهتر کمک کند.
  • اگر رمز اکانت خود را فراموش کرده باشید، می‌‎توانید با لمس گزینه forget password یک لینک با ایمیل دریافت کنید که به شما امکان می‎‌دهد تا رمزعبور خود را ریست کنید و این راهکار به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل کمک خواهد کرد.
  • همچنین باید بگوییم که برای کامل کردن برخی از رویدادها ناچار به استفاده زیاد از Gunsmith هستید، چون برای پیشروی در آن‌ها به برخی از بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل که مناسب سلاح‌های خاص باشند، نیاز خواهید داشت.
بخوانید  ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

استودیو تنسنت گیمز پس از عرضه آپدیت فصل ششم Call of Duty Mobile، جزئیات محتویات این فصل را هم منتشر کرده است. اشتباه در اطلاعات درج شده، ممکن است سفارش شما را تا 48 ساعت به تعویق بیندازد. با توجه به میزان سفارشات، زمان انجام سفارشات عادی بین 15 دقیقه تا 12 ساعت می باشد. سفارشات دستی بین 1 تا 12 ساعت و سفارشتان زمان بر بین 24 تا 96 ساعت است.

همکاری استودیوهای بازیسازی ایکس باکس با سازنده Call of Duty Mobile

علاوه بر این، بخش چند نفره نیز دارای تیم‌های 5 نفره خواهد بود و آن حالت نیز جذاب‌های خاص خود را دارد. مود بتل رویال کالاف دیوتی موبایل در کل بسیار شبیه به بازی‌های دیگر مثل پابجی موبایل یا فری فایر است و صرفاً در برخی جزئیات فرق دارد. به عنوان مثال می‌توانید یک توانمندی ویژه برای کاراکتر خود انتخاب کنید؛ از جمله توانایی ساخت دیوار دفاعی در مواجهه با دشمنان یا استفاده موقت از رادار برای تشخیص مکان بازیکنانی که دور و بر شما هستند. به‌طور کلی باید سعی کنید نقشه‌ی بازی را شناخته و در جایی فرود بیایید که تجهیزات خوبی داشته و خیلی هم شلوغ نباشد. هم‌چنین برای زنده ماندن استراتژی خاصی داشته و با توجه به آن سلاح‌هایتان را انتخاب کنید. متاسفانه در اغلب موارد پیش آمده است که کاربران در ابتدای امر با تصور یک تجربه کوتاه مدت گزینه مهمان را انتخاب کرده و به بازی وارد می‎شوند.

بررسی بازی Call of Duty Mobile

این موضوع درباره کالاف دیوتی موبایل هم صدق می‌کند و با خرید آن از سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان، سایت آی گیم، می‌توانید هر آیتمی را که تمایل داشتید، از فروشگاه این بازی خریداری کنید. اگر خودتان بخواهید با شرکت در مراحل مختلف، اقدام به خرید سلاح‌ها، امکانات و آیتم‌های ارائه شده در کالاف دیوتی موبایل کنید، این کار بسیار زمان‌بر خواهد شد. در عین حال، ممکن است در انتها هم نتوانید تمام آیتم‌ها و سلاح‌های دلخواه خود را خریداری کنید. همین باعث شده است که جمع‌آوری سی پی برای خرید آیتم‌ها دلخواه بسیار خسته‌کننده باشد. این میزان خسته‌کنندگی ممکن است در مواقعی به حدی برسد که دیگر تمایلی به ادامه دادن این بازی نداشته باشید. به همین خاطر، می‌توانید با کمک روش‌های مختلف مانند خرید سی پی کالاف دیوتی اقدام به جلوگیری از رخ دادن چنینی موضوع کنید.

بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

خرید سی پی کالاف با تضمین قیمت

در مجله خبری یک گیمر داشته باشید برای نصب بازی و این که اگر در هر زمانی به بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی نیاز پیداکردید، باید یک جیمیل داشته باشید. مجموعه کالاف دیوتی از سال 2003 بازی های خود را برای ایکس باکس و پلی استیشن به بازار بازی‎های ویدئویی ارائه داد.در سال 2019 نسخه موبایلی این بازی نیزمنتشر شد.نسخه موبایلی، باعث شد تا جذابیت این بازی به مراتب بالاتر رود و طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. کالاف دیوتی با کیفیت بالای سینمایی و گرافیک پیشرفته خود، تجربه‎ای کاملا متفاوت از دیگر بازی‎های سبک اکش و تیراندازی را به کاربران ارائه داد. بازی کالاف دیوتی چه سبکی از بازی‌ست؟ Call of duty مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی به دوست‌داران بازی‌های اکش این امکان را می‌دهد تا یک تجربه عالی در بازی‎های جنگی داشته‌ باشند. برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل با ما در یکی دیگر از مقالات شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت همراه باشید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر