نام Embracer ناپدید می شود، مدیر عامل شرکت آن را به دلیل واکنش و جنجال انکار می کند

غول بازی های ویدئویی Embracer این نام را برای مدت طولانی یدک نخواهد کشید. به عنوان بخشی از اعلامیه اخیر مبنی بر تقسیم این شرکت به سه شرکت جداگانه، غول سوئدی همچنین تایید کرد که نام Embracer ناپدید خواهد شد.

لارس وینگفورز، مدیرعامل فعلی Embracer به GI.biz گفت که او یک هلدینگ جدید ایجاد خواهد کرد که سهامدار عمده هر سه شرکت برای آن خواهد بود. با این حال، نام این شرکت به طور کلی هنوز تایید نشده است، همچنین نمی دانیم چه زمانی ممکن است نام Embracer برای همیشه ناپدید شود.

وینگفورز کنار گذاشتن نام Embracer را تکذیب کرده است تا خود و شرکت به طور کلی از جنجال های پیرامون شرکت پس از تصمیم آن برای اخراج 1400 نفر، لغو بیش از دوجین بازی و تعطیلی استودیوها فاصله بگیرد.

او گفت: “به هیچ وجه. این تغییرات نام تصمیمات استراتژیک هستند که با هدف اجازه دادن به هر نهاد جدید برای توسعه هویت برند منحصر به فرد خود، متناسب با فعالیت های خاص خود و به حداکثر رساندن پتانسیل خود در بازار هستند.” وینگفورز قبلا گفته بود که به خاطر اتفاقی که در امبراسر رخ داد، شایسته انتقاد است.

Embracer به سه شرکت تقسیم می شود: Asmodee Group، Coffee Stain and Friends و Middle-earth Enterprises and Friends. برای دو مورد اخیر، اینها فقط اسامی موقت هستند و عناوین رسمی بعداً فاش می شوند.

وینگفورز همچنین یکی دیگر از نکات کلیدی اعلامیه امبراسر را روشن کرد و آن این بود که 900 میلیون یورو از گروهی از بانک ها بسیج شده است. این پول نزدیک به مقدار بدهی است که از Embracer به Asmodee منتقل شده است. Embracer Asmodee را برای فروش بدهی خود انتخاب کرد زیرا بانک ها معتقد بودند تجارت بازی های رومیزی آن بسیار امن تر از بازی های ویدیویی است.

بخوانید  Patch Notes 5.10: Cypher Buffs، Fade Nerfs

وینگفورز گفت: «بانک‌ها Asmodee را دوست دارند؛ آن‌ها می‌دانند که این شرکت به‌شدت از طریق سهام خصوصی‌اش برای بیش از یک دهه تحت تأثیر قرار گرفته است. “این مبلغ اساساً برای پرداخت بدهی – نه همه، بلکه بیشتر بدهی – گروه Embracer باقیمانده است که Coffee Stain & Friends و Middle-Earth & Friends هستند. اساساً ما در مقایسه با وضعیت بسیار بهتری هستیم. چشم انداز ترازنامه امروز.”

وینگفورز گفت که بازار مالی به طور کلی از “نوسان” فضای بازی های AAA بهره نمی برد.

در فوریه امسال، امبراسر فاش کرد که 29 مسابقه اعلام نشده را لغو کرده و نزدیک به 1400 نفر را طی شش ماه گذشته به عنوان بخشی از تلاش‌های قبلی اعلام‌شده برای بازسازی خود اخراج کرده است.

Embracer این کاهش های شدید را تا حدی به دلیل یک معامله بزرگ انجام داد که در ساعت یازدهم به نتیجه نرسید و بعداً مشخص شد که قراردادی با شرکت سعودی Savvy Games بوده است. Embracer قبلاً یک میلیارد دلار از عربستان سعودی گرفت و زمانی که مردم از موضع عربستان سعودی در مورد حقوق بشر انتقاد کردند، از این اقدام دفاع کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر