فروش پلی استیشن 5 به 32.1 میلیون دستگاه رسید

از طرفی باید گفت که نتیجه عملیاتی این شرکت به دلیل افزایش فروش بازی های اختصاصی 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. چشم انداز کل سال منتهی به 31 مارس برای فروش بدون تغییر باقی می ماند. در حالی که به دلیل تاثیر نرخ ارز، نتیجه عملیاتی 7 درصد به سمت بالا بازنگری شد.

مدتی است که بروزرسانی جدیدی پیرامون کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن 4 برنامه ریزی شده است. تنها چند ماه است که می دانیم مجموع فروش پلی استیشن 4 از 117 میلیون کنسول فراتر رفته است. در ادامه تصویر مربوط به عملکرد دپارتمان «بازی ها و خدمات شبکه» سونی که شامل پلی استیشن و شبکه پلی استیشن است را مشاهده می کنید.

گزارش فروش سونی

سونی اخیرا آخرین آمار فروش کنسول نسل نهم خود را منتشر کرده است.

دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، فروش پلی استیشن 5 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش یافته است که رشد قابل توجهی است. بهبود فروش این سخت افزار به دلیل کفایت عرضه و تقاضا برای این کنسول بود. البته افزایش فروش محتوای اختصاصی (بازی های انحصاری تولید شده توسط استودیوهای انحصاری) سونی نیز به این امکان کمک کرده است.

در اخبار بازی، ساعاتی پیش، سونی نتایج و گزارش مالی خود را برای سه ماهه سوم سال مالی 2022 منتشر کرد که مربوط به بازه زمانی 1 اکتبر تا 31 دسامبر است. به این ترتیب سونی آپدیت تولید و توزیع پلی استیشن 5 را ارائه کرد.خبر کدکه در این مدت (سه ماهه) 7.1 میلیون کنسول PS5 فروخت. وقوع این اتفاق، مجموع فروش کنسول پلی استیشن 5 را به 32.1 میلیون رساند. در نتیجه، سه ماه آخر سال 2022 بهترین دوره سه ماهه برای فروش پلی استیشن 5 تاکنون در نظر گرفته می شود.

بخوانید  زمان انتشار Glimmer in Mirror Early Access مشخص خواهد شد

علاوه بر این، به گفته استاد منتشر شده، تعداد مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس تا 31 دسامبر 46.4 میلیون نفر بوده و شبکه پلی استیشن در مجموع 112 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. در نهایت، با توجه به همه موارد ذکر شده، با نگاهی به عملکرد سونی به عنوان یک کسب و کار، فروش 13 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و سود عملیاتی 8 درصد کاهش یافت. دیروز اعلام شد که فروش بازی God of War Ragnarok که به عنوان یکی از مهم ترین آثار انحصاری سونی شناخته می شود به 11 میلیون نسخه رسیده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر