زمان انتشار Glimmer in Mirror Early Access مشخص خواهد شد

در این بازی شما به عنوان شیرو بازی می کنید و دنیایی از بین رفته را بازیابی می کنید. وارد یک ماجراجویی همه جانبه در دنیای آینه شوید. با NPC های خاص و هیولاهای متمایز آشنا شوید و به تدریج از طریق ماجراجویی مداوم حقیقت را کشف کنید.

Glimmer in Mirror دارای مراحل کلاسیک اسکرول جانبی خواهد بود. شما می توانید با قدرت Glimmer امواج ایجاد کنید و انواع دشمنان را شکست دهید. در طول ماجراجویی خود، مهارت های جدیدی بیاموزید و مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بوده اند را کاوش کنید. برای احضار ارواح تصادفی می توانید سکه های روح جمع آوری کنید. آنها یک تجربه رزمی جدید به ارمغان می آورند و این تجربه برای هر بازیکن متفاوت و منحصر به فرد است زیرا ذهن آنها متفاوت است.

بازی تقریباً یک سال در دسترسی اولیه باقی خواهد ماند و سازنده در این مدت تجربه گیم پلی را بهبود می بخشد و بازی را بر اساس بازخوردهای ارزشمند بهینه می کند. در نسخه Early Access چهار مرحله برای ماجراجویی وجود خواهد داشت و نسخه اصلی شامل فصل های بیشتر، نقشه بزرگتر، داستان نهایی و کامل و … خواهد بود. تریلر این بازی نیز منتشر شده است.

دختر در دنیایی خالی از خواب بیدار شد و آینه ای غول پیکر جلوی او ظاهر شد. دست دختر که جذب دنیای جذاب داخل آینه شده است به سمت آن حرکت می کند. بلافاصله آینه و دنیای درونش در هم می شکند. وقتی دختر دوباره از خواب بیدار می شود، خود را در دنیای آینه ای ویران شده می بیند. راز این دنیا در سفرهای دختر فاش خواهد شد. جنگل آرام، برج ساعت وهم‌آور و ویرانه‌های قلعه باستانی هر کدام تجربه حسی خاصی را ارائه می‌دهند. موسیقی فراگیر Ascentone نیز تجربه بازی را بهبود می بخشد.

بخوانید  توسعه همزمان دو بازی بزرگ در استودیو سی دی پراجکت رد

دانلود از آپارات

شیرو در طول ماجراجویی های خود با افراد جالب بسیاری ملاقات خواهد کرد. با شخصیت‌هایی با شخصیت‌ها و گونه‌های متفاوت آشنا می‌شوید که تجربه‌شان از داستان شما را به یاد اتفاقات ذهن شیرو می‌اندازد.

بازی Glimmer in Mirror یک بازی اکشن اسکرول جانبی دو بعدی است که در تاریخ 20 ژانویه (10 ژانویه) از طریق فروشگاه Steam برای رایانه شخصی در دسترس اولیه قرار خواهد گرفت. این بازی با قیمت 16.99 دلار و توسط استودیو MapleDorm ساخته شده است که با همکاری CubeGame و Pleasant Rain Ltd منتشر خواهد شد.

Glimmer in Mirror قرار است به زودی با انتشار کامل آن تقریباً یک سال بعد، به زودی در Steam دسترسی اولیه داشته باشد.

توضیحات بازی طبق گفته ناشر آن به شرح زیر است: