تاریخ انتشار Amnesia: The Bunker به عقب کشیده شد

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از ساعت و چراغ قوه در محیط تاریک Amnesia: The Bunker استفاده کنید

Frictional Games در توییتر توضیح داد: “ما یک تیم کوچک هستیم و چیزهایی مانند این واقعاً بر ظرفیت تولید ما تأثیر می گذارد.” برای ما مهم است که توسعه بازی را رعایت کنیم و به دلیل این توقف های توسعه، نمی خواهیم محصول نهایی را با عجله عرضه کنیم. این تیم سخت کار می کند تا The Bunker را به بهترین شکل ممکن توسعه دهد و اضافه کردن چند هفته دیگر تفاوت را ایجاد خواهد کرد.”

علاوه بر این موجود ترسناک، انواع خطرات و تله های مرگبار بر سر راه بازیکنان قرار خواهد گرفت. برخلاف بازی‌های قبلی این سری، Amnesia: The Bunker محیط sandbox آزادتری را برای کاوش در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و می‌توانند از تجهیزات جنگی مختلفی مانند اسلحه یا نارنجک استفاده کنند. طبق گفته Frictional Games، رفتار هیولای خزنده و نحوه قرارگیری تهدیدات در مقابل بازیکنان به صورت تصادفی و هوشمندانه اتفاق می افتد و بازیکنان ممکن است با هر تجربه چیزهای متفاوتی را ببینند.

Amnesia: The Bunker داستان سربازی را روایت می کند که در طول جنگ جهانی اول از فراموشی رنج می برد. این سرباز، به نام هانری کلمان، در یک پناهگاه نظامی وحشتناک گیر افتاده است و نمی تواند به یاد بیاورد که چگونه از آن خارج شد. با این حال، کلمنت در این سنگر تنها نیست و یک موجود خزنده مدام او را تعقیب می کند. این سرباز باید از قدرت تفکر خود برای غلبه بر موانع مختلف استفاده کند و با جست و جو در محیط، منابع لازم برای زنده ماندن را بیابد.

بخوانید  تاریخ انتشار TopSpin 2K25 با انتشار تریلر جدیدی مشخص شد

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Frictional Games اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی Frictional Games Amnesia: The Bunker به تعویق افتاده است. هم‌اکنون این بازی ترسناک و روان‌شناختی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس منتشر می‌شود. استودیوی توسعه در ادامه اعلام کرد که در زمستان سختی که گذشت، بسیاری از اعضای تیم سازنده بیمار شدند که به شدت بر روند توسعه Amnesia: The Bunker تأثیر گذاشت.

طبق اعلام استودیو فریکشنال گیمز، تاریخ انتشار Amnesia: The Bunker به تعویق افتاد.