پاسخ امروز وردل (#593) – 2 فوریه 2023

اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، ممکن است به دنبال سرنخ هایی باشید که آیا به دیوار برخورد کرده اید. خوشبختانه، ما این را در ادامه این راهنما ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را به بازیکنانی خواهیم داد که می‌خواهند بدون آسیب از امروز خارج شوند.

پاسخ امروز وردل – 2 فوریه 2023

ما با نکاتی شروع می کنیم که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • سرنخ 1: این کلمه به عنوان اجتناب یا نادیده گرفتن مسئولیت تعریف می شود. مترادف این کلمه “فرار” است.
  • نکته 2: این کلمه دارای یک مصوت در وسط کلمه است. تکرار حروف در این کلمه وجود ندارد. این کلمه با “s” شروع و با “ک” ختم می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل Wordle به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل به وردل 2 فوریه … “شرک” است. آفرین به همه کسانی که تا قبل از امروز معنی آن کلمه را می دانستند. امیدوارم که هر بازیکنی بتواند وردل را به درستی دریافت کند و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

چه کسی هر چند وقت یک بار از یک اقدام کوچک وردل در پنجشنبه قدردانی نمی کند؟ پاسخ 2 فوریه کاملاً مضحک است، زیرا اصلاً کلمه رایجی نیست. همچنین، برخی از کاربران ممکن است حتی تا به امروز ندانند که این کلمه وجود دارد، بنابراین حدس های آنها عکس های کامل در تاریکی خواهد بود. تنها خط نقره ای برای پاسخ امروز این است که هیچ حرف پیچیده ای وجود ندارد، بنابراین بازیکنان باید اکثر حروف را با حدس چهارم یا پنجم خود درست داشته باشند.