لغو بازی داستانی Apex Legends Electronic Arts

بازی موردانتظار اکشن ماجراجویی Jedi: Survivor که قرار است در 28 آوریل (8 مه) به گیمرها برسد و یک بازی استراتژیک در دنیای جنگ ستارگان است که در استودیوی تازه تاسیس Bit Reactor در حال توسعه است. نظارت Respawn از دیگر پروژه های در حال انجام است. تولید فعلی دوباره تولید می شود.

طبق گزارش بلومبرگ از طریق جیسون شرایر، ساخت یک بازی داستانی تک نفره که در دنیای Apex Legends/Titanfall توسط Electronic Arts اتفاق می‌افتد، لغو شده است.

شرایر همچنین تأیید کرد که این بازی ظاهراً پروژه مخفی است محمد علوی، کارگردان باتجربه و ایرانی استودیو Respawn است که ساخت آن در سال 2021 آغاز شده است.علوی به عنوان یکی از طراحان اصلی سری Titanfall و یکی از تولیدکنندگان قدیمی بازی های محبوبی مانند سری Modern شناخته می شود.Warfare از سری Call of Duty طراحی و ساخت صحنه های معروف Crew Expendable، All Ghillied Up و No Russian از سری Modern Warfare نیز از دیگر دستاوردهای حرفه ای علوی است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

شخصیت های Apex Legends در کنار هم

طبق گزارش بلومبرگ، الکترونیک آرتز توسعه یک بازی داستانی معرفی نشده Apex Legends را لغو کرده است.

الکترونیک آرتز روز گذشته علاوه بر لغو ساخت این بازی جدید در سری Titanfall، از لغو توسعه نسخه موبایلی Apex Legends، Battlefield Mobile و تعطیلی استودیوی توسعه آن، Industrial Toys، پس از نتایج مالی نسبتاً ناامیدکننده خبر داد. . گزارش سه ماهه آخر

اوایل سال گذشته، علوی پس از حدود 10 سال کار در Respawn، آن استودیو را برای هدفی نامعلوم ترک کرد. پس از رفتن علوی، مراحل ساخت این بازی تک نفره تا هفته گذشته ادامه داشت و حالا ظاهراً الکترونیک آرتز روند ساخت این پروژه را به طور کامل متوقف کرده است. علاوه بر این، منابع ناشناس بلومبرگ می گویند که حدود 50 نفر از توسعه دهندگان بازی قبلاً شغل خود را از دست داده اند. البته EA به این بازی سازان اطمینان داده است که در صورت امکان، موقعیت های جدیدی برای برخی از آنها در قسمت های دیگر استودیوی Respawn و مجموعه Electronic Arts Global Studios ایجاد خواهد شد.

طرفداران سری تیراندازی Titanfall سالهاست که منتظر بازی جدیدی از این سری هستند. Titanfall 2 آخرین نسخه از این سری است که در سال 2016 با تحسین منتقدان و استقبال گرم گیمرها روبرو شد. قسمت سوم این سری که ساخت آن از سال 2016 آغاز شد، در برخی از بازی Apex Legends Battle Royale جایگزین شد. مرحله توسعه که در نهایت در سال 2019 برای طرفداران عرضه شد. Apex Legends یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازی های الکترونیک آرتز در سال های اخیر به شمار می رود و تاکنون حدود دو میلیارد دلار برای این شرکت و استودیو Respawn درآمد داشته است.

علیرغم لغو بازی تک نفره Apex Legends، توسعه یک بازی تیراندازی داستانی Respawn که ظاهراً در دنیای Star Wars اتفاق می‌افتد ادامه دارد. این بازی را اجرا کنید پیتر هیرشمن که یکی از بازی سازان کهنه کار سری جنگ ستارگان است. او چندین بازی در سری مدال افتخار نوشت و بازی هایی مانند جنگ ستارگان: نبرد و جنگ ستارگان: نبرد 2 را تولید کرد.

جزئیات بیشتری در مورد بازی معرفی نشده در حال حاضر در دسترس نیست، اما شرایر می گوید این پروژه با نام TFL یا Titanfall Legends در استودیو Respawn در حال توسعه است. یک بازی تیراندازی اول شخص در دنیای مشترک بازی محبوب Titanfall و Apex Legends.