طرفداران Fallout سعی می کنند پس از پایان فصل اول، سطح XP لوسی را استنتاج کنند

مجموعه تلویزیونی Fallout Prime در بین غول استریم و همچنین طرفداران سرسخت مورد استقبال قرار گرفته است. یک سوال وجود دارد که بحث ها را برانگیخته است و طرفداران در تلاش هستند تا تخمین بزنند که شخصیت بازی لوسی (الا پورنل) تا پایان فصل 1 به چه سطحی می رسد.

اسپویلرهای Fallout TV در زیر وجود خواهد داشت، بنابراین اگر هنوز سریال را تمام نکرده یا حتی شروع نکرده اید یک هشدار است.

خوب، بیایید به محاسبات XP شیرجه بزنیم!

در چند قسمت اول، لوسی را می بینیم که در Vault 33 با پدر و برادرش زندگی می کند. او زندگی فعالی دارد که به آموزش و ورزش کمک می کند، اما به سرعت از همه چیزهایی که در مورد جامعه و دنیای پرش می دانسته حذف می شود و باید به سطح آب برود.

با این حال، در ماجراجویی خود، لوسی جسمی نمی شود و برای رهایی از موقعیت های چسبنده بیشتر به هوش خود متکی است. بله، او Radroaches را به سمت Maximus شلیک می کند، اما اگر لوسی به همان روشی که شخصیت های بازی ویدیویی انجام می دهند، سطح بالایی داشته باشد، احتمالاً خیلی بالا نخواهد بود.

حتی با نگاهی به آمارهای ویژه‌اش که بتسدا در نسخه Fallout Shelter این شخصیت فاش کرد، لوسی واقعاً برای مبارزات منتفی نیست و احتمالاً به دلیل روشی که می‌کشد، به تغییرات جزئی در چابکی‌اش با تمام شیرین کاری‌ها و جذابیتش نیاز دارد. خود را حمل می کند. از چندین موقعیت

  • قدرت 4
  • ادراک 7
  • استقامت 6
  • کاریزما 5
  • هوش 6
  • چابکی 5
  • شانس 7

اکنون، برخی از طرفداران می‌گویند که لوسی می‌تواند «هر جایی بین سطح 12 و 17» باشد، اما به نظر می‌رسد اکثریت فکر می‌کنند که احتمالاً او احتمالاً پایین‌تر از آن خواهد بود و احتمالاً به دلیل «جستجوهای جانبی» که انجام می‌دهد، پایین‌تر از سطح 10 خواهد بود.

بخوانید  25 حقیقت شگفت انگیز در مورد منظومه شمسی؛ از جو بیش از حد گرم شده خورشید تا انحراف محوری عجیب اورانوس

SynthSpence کاربر توییتر گفت: “بیایید واقعی باشیم، او فقط یک قربانی و یک بازگشت دارد.” توضیح. “پیشرفت بازی او شاید چهار ساعت باشد؟ این از نظر گیم پلی مشکلی به نظر می رسد. در فصل 2، او XP بیشتری کسب خواهد کرد. تا آن زمان، مطمئن باشید.”

حتی بحث هایی در مورد اینکه آیا لوسی با استفاده از حالت بقا جان سالم به در برد، وجود دارد، زیرا دشمنان چقدر راحت با تپانچه 10 میلی متری او سقوط کردند. Fallout هنوز برای فصل 2 تمدید نشده است، اما ممکن است مدت کوتاهی طول بکشد تا آن چراغ سبز را دریافت کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر