بازی Fallout 76 در سال 2024 چگونه است؟

محبوبیت مجموعه تلویزیونی فال‌آوت Prime Video ظاهراً مردم را به بازی‌های فال‌آوت بازمی‌گرداند، و به‌ویژه یک عنوان، Fallout 76، به بالاترین تعداد بازیکن خود در استیم رسیده است. اگر از برنامه تلویزیونی Fallout لذت می برید و به Fallout 76 علاقه مند هستید، ممکن است از خود بپرسید که شکل بازی چگونه است و با توجه به اولین عرضه آن در سال 2018، در سال 2024 چگونه اجرا می شود.

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، Fallout 76 در تمام آن سال‌ها راه‌اندازی سختی داشت و طرفداران قدیمی فال‌آوت احساس می‌کردند که چیزی را به دست آورده‌اند که در حد میراث Fallout نیست. Bethesda مشکلات و کاستی های بازی را تشخیص داد و از آن زمان به طور پیوسته از بازی چند نفره آنلاین با بیش از دوجین به روز رسانی اصلی پشتیبانی می کند که آخرین به روزرسانی آتلانتیک سیتی در ماه مارس است.

Fallout 76 به بیش از 17 میلیون نفر رسید و به یکی از محبوب ترین بازی های Bethesda تبدیل شد. با در نظر گرفتن همه این موارد، Dave Klein از GameSpot برای اولین بار وارد دنیای Fallout 76 شد تا ببیند آیا این بازی ارزش بازی کردن برای کسی که تازه وارد این سری شده است یا خیر. ویدیوی زیر را تماشا کنید تا دیدگاه یک تازه وارد در مورد بازی را ببینید و نگاهی اجمالی به پیشرفت این بازی از زمان عرضه اولیه آن در سال 2018 داشته باشید.

اگر Fallout 76 برای شما جالب به نظر نمی رسد، Bethesda نیز در حال کار بر روی Fallout 5 است، اما تا پس از The Elder Scrolls VI منتشر نخواهد شد.

بخوانید  Scrooge: Animation Review of A Christmas Carol Repeating the Christmas Again

اگر تصمیم دارید از سرزمین بایر Fallout 76 دیدن کنید، این بازی اخیراً محتوایی بر اساس این سری اضافه کرده است. پخش‌کننده‌های Fallout Shelter در تلفن همراه نیز می‌توانند محتوایی با مضمون سریال تلویزیونی دریافت کنند. علاوه بر این، Fallout 3 و Fallout: New Vegas اکنون برای مشترکین Prime از طریق Luna رایگان هستند و به‌روزرسانی PS5/Xbox Series X|S برای Fallout 4 که مدت‌ها منتظرش بودیم، بالاخره به زودی ارائه می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر، بررسی برنامه تلویزیونی Fallout GameSpot را بررسی کنید و ببینید نظر سایر منتقدان چیست. تمام هشت قسمت فصل 1 اکنون در Prime Video پخش می شود. همین الان می‌توانید تعداد زیادی بازی Fallout رایگان از Prime Gaming بگیرید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر