نسخه های گران قیمت Star Wars Outlaws یک ماموریت انحصاری دارند

خریداران نسخه های طلایی و نهایی Star Wars Outlaws به یک ماموریت جذاب و انحصاری دسترسی خواهند داشت.

طبق توضیحات ارائه شده در وب سایت Star Wars Outlaws، سیزن پس بازی شامل دو بسته الحاقی اصلی و آیتم های آرایشی خواهد بود. علاوه بر این، Season Pass شامل یک ماموریت انحصاری به نام Jabba's Gambit در زمان انتشار است که بازیکنان می توانند از روز اول آن را تجربه کنند. یوبی سافت در توضیح ماموریت ویژه توضیح داد: “درست زمانی که کای در حال جمع آوری خدمه برای سرقت Canto Bight است، او یک ماموریت از Jabba دریافت می کند.” این ماموریت درباره این است که ND-5 چه چیزی به جبا بدهکار است و چه کسی باید آن بدهی را دریافت کند.

همانطور که در وب سایت Star Wars Outlaws توضیح داده شده است، تلاش Jabba's Gambit منحصراً از طریق Season Pass در دسترس است. بنابراین خریداران نسخه معمولی بازی با قیمت 70 دلار نمی توانند آن را امتحان کنند. از طرف دیگر، خریداران نسخه طلایی با قیمت 109 دلار و نسخه نهایی با قیمت 129 دلار می توانند به محتوای Season Pass دسترسی داشته باشند و از همان روز اول تلاش Jabba's Gambit را تجربه کنند.

آغاز ماجراهای کی وس در جنگ ستارگان یاغی ها

در حال حاضر، استفاده از Season Pass برای ارائه محتوای جدید و اختیاری پس از انتشار بازی‌ها به یک موضوع محبوب تبدیل شده است و به نظر می‌رسد بازیکنان ماهیت آن را پذیرفته‌اند. این سیستم به سازنده این امکان را می دهد که پس از انتشار با ارائه محتوای جدید و اختیاری از بازی پشتیبانی کند و بازیکنان می توانند محتوای اضافی را به صورت جداگانه و به دلخواه خریداری کنند.

بخوانید  احتمال عرضه نسخه پلی استیشن 4 بازی Inscryption

با این حال، تصمیم ناشر Star Wars Outlaws مبنی بر دریافت هزینه های اضافی برای تلاش درون بازی از روز اول انتشار، بسیار غیرقابل قبول است. در واقع، مشروط کردن تجربه کوئست به خرید Season Pass و تبلیغ آن به عنوان یک «کوئست انحصاری روز اول» برای بازیکنانی که قیمت کامل بازی را 70 دلار می‌پردازند و انتظار دسترسی به همه ویژگی‌ها را دارند، جذاب نخواهد بود. محتوای بازی.

Star Wars Outlaws در تاریخ 9 سپتامبر (30 اوت) برای رایانه شخصی منتشر می شود. پلی استیشن 5، سری ایکس باکس | Xbox Series S عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر