احتمال عرضه نسخه پلی استیشن 4 بازی Inscryption

«Inscryption از آن بازی‌های متفاوت و منحصربه‌فردی است که به‌دلیل همین خاص و متمایز بودن، تجربه‌اش لذت بسیار شیرینی دارد. تلفیق سبک کارتی با المان‌های روگ‌لایک و اضافه کردن جزییات ریز بسیار زیادی که هر بار تجربه Inscryption را متفاوت می‌کنند، باعث شده تا بتوان ساعت‌های خیلی طولانی غرق تجربه بازی شد و حتی با وجود مرگ‌های متوالی هم از آن خسته نشد. با این ویژگی‌های مثبت، Inscryption تنها یک قدم تا تبدیل شدن به اثری واقعا بی‌نقص فاصله دارد ولی متاسفانه در همین یک قدم، به‌دلیل افت عجیبی که در بخشی از بازی رخ می‌دهد، کم می‌آورد ولی حتی با وجود این مسئله هم باز Inscryption از آن بازی‌هایی است که تجربه متفاوت و ارزشمندش پشیمان‌تان نخواهد کرد.»

در پایان نظرات خود را در اینباره با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع

بازی مستقل Inscryption، اثری از سازندگان Pony Island و The Hex است که مورد تحسین بسیاری از مخاطبان خود قرار گرفته است. یک گیمر در بررسی خود از بازی Inscryption نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ را داده است. در بخشی از بررسی بازی Inscryption به قلم افشین پیروزی می‌خوانیم:

بازی Inscryption اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ و ازطریق فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز استور، GOG و Humble Store برای پلتفرم پی سی منتشر شد. اما نسخه‌ی کنسولی بازی هنوز از راه نرسیده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی توسط مرجع رده بندی سنی بازی‌های استرالیا رتبه بندی سنی شده است. لازم به ذکر است که قبلاً سابقه داشته که بعد از رده بندی بازی‌های PS4 در این منبع، کنسول‌های دیگر نیز بازی مورد بحث را دریافت کردند. بنابراین بهتر است این احتمال را در ذهن داشته باشیم.

بخوانید  قوی ترین شخصیت های انیمه که باید بشناسید!

نمایی از بازی Inscryption

سیستم رده بندی سنی بازی‌های استرالیا، بازی Inscryption از دیوالور دیجیتال را برای کنسول پلی استیشن 4 رده بندی کرد تا احتمال عرضه‌ی نسخه کنسولی بازی را قوت ببخشد.