شاید از قبل نام بازی MachineGames ایندیانا جونز را بدانیم



احتمالاً طرفداران عنوان بازی ایندیانا جونز را که در حال حاضر نامی از آن نام ندارد از MachineGames کشف کرده باشند. اگر نام دامنه ثبت شده نشانه ای باشد، ممکن است ایندیانا جونز و دایره بزرگ نامیده شود.

در توییتر، کاربر Kurakasis متوجه شد که Lucasfilm چندین دامنه از جمله indianajonesandthegreatcirclegame.com را در 9 ژانویه ثبت کرده است. این واقعیت که URL وب سایت دارای کلمه “بازی” در انتهای آن است مطمئناً باعث می شود که به نظر برسد که می تواند عنوان آن باشد.

کوراکاسیس همچنین گفت که دو سال پیش یک علامت تجاری برای “دایره بزرگ” با محصولات و خدمات بازی های ویدئویی در اروپا به ثبت رسید. علاوه بر این، حتی اگر این برند شامل موبایل نیز می‌شود، این می‌تواند به این معنی باشد که بازی ایندیانا جونز می‌تواند بر روی تلفن همراه، از جمله از طریق Xbox Cloud Gaming، پخش شود.

مایکروسافت اطلاعات بیشتری را در مورد بازی‌های آینده‌اش در تاریخ 18 ژانویه در اولین برنامه‌نویس مستقیم Xbox در سال 2024 به نمایش خواهد گذاشت. بازی ایندیانا جونز تیزر بزرگی بود، اما دیگر عناوین استودیوی Xbox Game مانند Avowed و Senua's Saga: Hellblade II در آن حضور خواهند داشت. پنجره را نیز

پیت هاینز، معاون سابق Bethesda تایید کرد که بازی ایندیانا جونز سال گذشته در جریان آزمایش FTC با مایکروسافت، انحصاری برای Xbox و PC خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است.

بخوانید  نمایش محیط جذاب هاگوارتز در تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy



تحریریه مجله بازی یک گیمر