نمایش محیط جذاب هاگوارتز در تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ (۱۰ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

دانلود ویدئو از آپارات

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

در چند هفته‌ی گذشته، استودیوی آوالانچ سافتور اطلاعات و نمایش‌های زیادی از بازی Hogwarts Legacy را منتشر کرده است که یکی از آن‌ها را در مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ دیدیم. حال تیم سازنده تریلر جدیدی از این بازی نقش‌آفرینی جهان-باز منتشر کرده است تا علاقه‌مندان به دنیای جادوگری را با فضاهای مختلف درون و اطراف قلعه‌ی هاگوارتز آشنا کند.

تمرکز اصلی تریلر جدید Hogwarts Legacy بر نمایش خوابگاه‌های گروه‌های مختلف است. برای مثال اتاق‌های Slytherin در فضایی سیاه‌چاله‌ای است که از درون آن می‌توان منظره‌ی دریاچه‌ی سیاه را تماشا کرد یا محل اسکان مجلل گروه Gryffindor در یکی از بلندترین برج‌های قلعه‌ی هاگوارتز واقع شده است. در همین حال، خوابگاه Ravenclaw زیبا و شیک به نظر می‌رسد و اتاق‌های اسکان Hufflepuff دارای فضای سبز منحصر‌به‌فرد و نورگیرهای بسیار است.

تیم سازنده در این تریلر نگاهی اجمالی به برخی از مکان‌ها در محوطه‌های اطراف قلعه هاگوارتز دارد که یکی از آن‌ها مربوط‌به خرابه‌های یک منطقه از سری هری پاتر است و به‌عنوان پس‌زمینه‌‌ای برای یکی از مأموریت‌های جانبی بازی استفاده خواهد شد. در همین حال، شرکت برادران وارنر اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند با لینک کردن حساب کاربری WB Games با حساب Fan Club هری پاتر خود، انواع آیتم‌های تزئینی را به‌عنوان پاداش دریافت کنند.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فصل دوم سریال چرخ زمان با انتشار اولین تصاویر

استودیو آوالانچ سافتور تریلر جدیدی از بازی Hogwarts Legacy را با تمرکز بر نمایش محیط‌های مختلف قلعه‌ی هاگوارتز، پخش کرده است.