بازی Son and Bone اثر جدید سازندگان Quantum Error معرفی شد


استودیو Teamkill Media سازنده بازی ترسناک Quantum Error از بازی جدید خود با نام Son and Bone رونمایی کرد.

بازی اول شخص Quantum Error در سبک ترسناک کیهانی یکی از اولین آثار معرفی شده برای پلی استیشن 5 بود اما استودیو TeamKill Media نتوانست به اندازه کافی از پتانسیل این بازی و در نهایت بازی Quantum Error استفاده کند. به یکی از بدترین آثار سال 2023 تبدیل شد. تیم سازنده از بازی جدید خود به نام Son and Bone رونمایی کرد. این بازی در سبک تیراندازی اول شخص و نبرد با دایناسورها ساخته شده و قرار است در سال 2024 برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

Teamkill Media یک تریلر برای نمایش بازی Son and Bone منتشر کرده است که در آن می توانیم دایناسورهای مختلفی از جمله T-Rexes، نیمه انسان، نیمه دایناسور جهش یافته و غول های سنگی را مشاهده کنیم. داستان بازی در مزرعه ای در ایالت تکه تکه مونتانا آغاز می شود، جایی که کلانتر سام باید تعدادی از راهزنان را متوقف کند و یک گروگان را از چنگال آنها نجات دهد. با این حال، پس از یک حادثه، کلانتر سام به دنیای ماقبل تاریخ منتقل می شود و برای زنده ماندن و یافتن راهی برای فرار باید با انواع تهدیدها از جمله دایناسورها روبرو شود.

کلانتر سام می تواند از سلاح های مختلف برای مبارزه با دایناسورها استفاده کند یا دایناسورها را با دست خالی بکشد. برخلاف Quantum Error که رویکردی ترسناک داشت، گیم پلی Son and Bone از سری محبوب Serious Sam الهام گرفته شده است.Teamkill Media در حال توسعه این بازی بر روی Unreal Engine است. از آنجایی که تریلر بازی بر روی کامپیوتر ضبط شده است، به احتمال زیاد این بازی در آینده برای PC نیز منتشر خواهد شد.

بخوانید  این امکان برای Fram Software برای تبدیل شدن به ناشر آثار خود

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر