فیلم اکشن گای ریچی و هنری کویل در جنگ جهانی دوم منتشر شد


تاریخ انتشار Lionsgate ایجاد وزارت جنگ غیر جنتلمنی به رهبری گای ریچی و هنری کویل تایید و اعلام شد.

The War Ministry Ungentlemanly قرار است فیلم بعدی گای ریچی باشد و اکنون در آخرین فیلمش اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران این اکشن هیجانی که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد مشخص و اعلام شده است. لاینزگیت که حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده است، اعلام کرد که وزارت جنگ غیرقانونی در 19 آوریل 2024 اکران خواهد شد، زمانی که در باکس آفیس با هیولای بدون عنوان یونیورسال رقابت خواهد کرد.

هنری کویل، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الوز، هیرو فاینس تیفین، بابز اولسانموکون و تیل شوایگر، از جمله بازیگران حاضر در فیلم وزارت جنگ غیرقانونی هستند و به ایفای نقش پرداختند. تاپ گان: جری بروکهایمر، تهیه‌کننده ماوریک، در وزارت جنگ غیرقانونی حضور دارد.

گای ریچی و هنری کویل در پشت صحنه وزارت جنگ غیرقانونی

این فیلم از وقایع واقعی الهام گرفته شده و ترکیبی از وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا، و داستان های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ در طول جنگ جهانی دوم است که داستان اولین نیروهای ویژه بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم را دنبال می کند. یک ماموریت مخفی آنها قرار است کاری خطرناک انجام دهند. گای ریچی، کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو قسمت شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان، کارگردانی و نگارش فیلمنامه وزارت جنگ غیرقانونی را بر عهده داشته است. .

علاوه بر این، پل تاماسی، اریک جانسون و آرش عامل به ریچی در نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمک کردند. Operation Fortune: Ruse of War with Jason Statham و The Covenant with Jake Gyllenhaal دو فیلم سال 2023 گای ریچی هستند و او اخیراً دوباره با هم همکاری کرده است. کارگردانی یک فیلم اکشن بدون عنوان با بازی هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس. به علاوه، طرفداران ریچی می توانند منتظر پخش باشند سریال جنتلمن در سال 2024 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

بخوانید  به روز رسانی بعدی Halo Infinite محتوای هیجان انگیزی را به ارمغان می آورد
تحریریه مجله بازی یک گیمر