این امکان برای Fram Software برای تبدیل شدن به ناشر آثار خود

طبق آخرین اخبار دنیای بازی، طبق گزارش موسسه کادوکاوا، Fram Software ظاهرا سعی دارد از این پس مسئولیت انتشار آثار خلق شده توسط این شرکت را بر عهده بگیرد. در گذشته، FrameSoftor با ناشران مختلف برای انتشار آثار خود همکاری کرده است. دوستان عزیز می توانید تصاویر مرتبط را در زیر مشاهده نمایید.

طی دو دهه گذشته، Studio From Software آثار درخشان بسیاری را برای طرفداران ارائه کرده است. در میان آثار منتشر شده در سال 2022، Elden Ring، آخرین ساخته این استودیو بازی سازی، تنها اثری است که در حال حاضر امتیازهای بالاتری نسبت به God Of War Ragnarok دارد که در آینده ای بسیار نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد این دو بازی رقابت سختی برای کسب عنوان بهترین بازی سال خواهند داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ کدام یک از کارهای این استودیو را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، به نظر می رسد استودیوی بازی سازی FromSoftware در تلاش است تا آثار آینده خود را بدون کمک سایر شرکت های ناشر منتشر کند.

تصویر گزارش Kadokawa از Fram Software

تصویر گزارش Kadokawa از Fram Softwareوقوع این امر نشان دهنده رشد زیاد استودیو FramSoftware در چند سال گذشته است. بدون شک فروش بالای بازی Elden Ring کمک زیادی به گسترش استودیو کرد. Fram Software می تواند با انتشار آثار خود سود مالی بیشتری کسب کند. از طرفی ریسک و مسئولیت این استودیو با انجام کارهای مختلف افزایش می یابد. علاوه بر این استودیو مذکور استقلال بیشتری پیدا خواهد کرد. استقلال بیشتر از Fram Software و کسب سود بیشتر از فروش آثار ساخته شده در این استودیو، احتمال تصاحب این شرکت توسط سایر شرکت ها را کاهش می دهد.

بخوانید  شایعه: ساخت بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare 3 در کمتر از ۱۶ ماه