سیفو اقتباس زنده اکشن درک کولستاد از جان ویک را دریافت می کند – گزارش



بازی ویدیویی Kung fu beat’em up Sifu در یک فیلم لایو اکشن اقتباس شده است. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد

این فیلم با مشارکت Story Kitchen و استودیوی بازی سازی Sloclap اقتباس و تولید خواهد شد و شریک Story Kitchen درک کولستاد (جان ویک) فیلمنامه را اقتباس می کند. Joining Kolstad تیمی از تهیه‌کنندگان است که روی گروهی از بازی‌های ویدیویی اقتباسی آینده کار کرده‌اند، از جمله Dmitri M. Johnson (Sonic the Hedgehog 2) و Dan Jevons (خیابان‌های خشم).

Sifu که در اوایل سال جاری در فوریه منتشر شد، به دلیل اینکه عنوان اکشن چالش برانگیز و رضایت‌بخشی با منحنی یادگیری تند است، نقدهای مثبتی دریافت کرد. ریچارد ویکلینگ از گیم اسپات در نقد خود بازی را «هیجان‌انگیز» خواند و «مکانیک منحصر به فرد پیری و نبرد سطح بالا» و «سفر از دانش‌آموز سرسخت تا استاد دانا کونگ فو» را ستود.

کولستاد همچنین در حال نوشتن یک فیلم جدید بر اساس سریال beat’em up سگا به نام Streets of Rage است. در ماه نوامبر، فیلم باید داشته باشد یک توزیع کننده در Lionsgate پیدا کرد. هنوز مشخص نیست که تولید چه زمانی آغاز می شود یا بازیگران برجسته. در سال 2017، کلستاد برای نوشتن و تولید یک سریال تلویزیونی پیشنهادی بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی Hitman استخدام شد. در سال 2019، او همچنین برای نوشتن و تولید یک فیلم لایو اکشن اقتباسی از فرنچایز بازی Just Cause آورده شد.

کولستاد تنها دانش آموخته جان ویک نیست که مسئولیت مالکیت بازی های ویدیویی را بر عهده می گیرد. کارگردان چاد استاهلسکی در حال ساخت فیلم Ghost of Tsushima برای سونی است و این فیلم اخیراً از نویسنده تاکاشی دوشر بهره برده است.

بخوانید  انتشار Assassin's Creed Jade به تعویق افتاد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر