انتشار Assassin's Creed Jade به تعویق افتاد

بر اساس گزارش ها، انتشار بازی Assassin's Creed Jade که برای پلتفرم های موبایل در نظر گرفته شده بود، تا سال 2025 به تعویق افتاده است.

یوبی سافت در حال حاضر روی چندین بازی از سری Assassin's Creed کار می کند، از بازی های اصلی گرفته تا شایعات در مورد احتمال بازسازی و تجربه چند نفره مستقل. این شرکت قصد دارد به عنوان بخشی از این برنامه گسترده تر، گیمرها را روی پلتفرم های جدید هدف قرار دهد. او بازی می کند Assassin's Creed Jade مدتی است که در حال توسعه برای iOS و Android بوده است و با وعده ارائه یک تجربه کامل جهان باز در دستگاه های تلفن همراه توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

با این حال، به نظر می رسد که انتظار برای انتشار این بازی بیشتر خواهد بود. بر اساس گزارشی که رسانه رویترز منتشر کرده است، انتشار بازی Assassin's Creed Jade به تعویق افتاده و عرضه بازی از سال 2024 به سال 2025 موکول شده است که بر اساس این گزارش، دلیل این تاخیر تصمیم Tencent (شرکت مادر سطح بی نهایت) در رابطه با … تغییر اولویت ها و تخصیص منابع به بازی موبایل DreamStar بود. این بازی به عنوان رقیب Eggsy Party، بازی موفق NetEase شناخته می شود.

بر اساس گزارش ها، چندین عامل باعث شد که Tencent تمرکز خود را از Assassin's Creed Jade به پروژه دیگری تغییر دهد، از جمله محدودیت در سودآوری و مالکیت معنوی. به طور کلی، تطبیق‌های تلفن همراه فرنچایزهای بزرگ AAA غربی معمولا سود کمتری دارند. برعکسش هم بازی Assassin's Creed Jade، Dream Star این یک آدرس IP داخلی Tencent است. بنابراین، هر سودی که از این بازی به دست بیاید، به طور کامل متعلق به Tencent خواهد بود.

بخوانید  بازی Alan Wake 2 بسته الحاقی رایگان خواهد داشت

هنوز مشخص نیست که یوبی سافت و Level Infinite چه زمانی تاریخ انتشار نهایی بازی Assassin's Creed Jade را به طور رسمی اعلام خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر