حضور تهیه کننده Final Fantasy 16 در مراسم Game Awards 2022

با اعلام رسمی، انتظار می رود نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Final Fantasy XVI در مراسم The Game Awards 2022 ظاهر می شود تا یک معرفی بسیار ویژه ارائه دهد. این به احتمال زیاد به این معنی است که سرانجام تاریخ انتشار این بازی نقش آفرینی که مدت ها مورد انتظار بود، مشخص خواهد شد. از دیگر دلایل احتمالی اعلام تاریخ انتشار بازی، گزارش هایی مبنی بر فعال شدن گزینه پیش خرید در ماه دسامبر و رده بندی های سنی بازی در سراسر جهان است.

حداقل می‌توان امیدوار بود که شاهد دموی گیم‌پلی جدیدی از بازی باشیم یا چیز جدیدی در مورد Final Fantasy 16 بشنویم. زیرا یوشیدا می خواهد این مقدمه خاص باشد. دیروز بود که یکی از برترین افشاگران اشاره کرد که شانزدهمین بازی فاینال فانتزی تاریخ در تاریخ 1 جولای 1402 (22 ژوئن 2023) منتشر خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که آیا چنین تاریخی درست است یا خیر.

تهیه کننده فاینال فانتزی شانزدهم، نائوکی یوشیدا، در The Game Awards حضور خواهد داشت تا یک ارائه بسیار ویژه ارائه دهد و احتمالاً تاریخ انتشار بازی را اعلام کند.

صفحه رسمی جوایز بازی در توییتر نوشت: «پنجشنبه آینده، The Game Awards مفتخر است که به نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Final Fantasy 16 برای ارائه یک ارائه بسیار ویژه در مراسم استقبال کند. توجه داشته باشید که هنوز مشخص نیست که تاریخ انتشار Final Fantasy 16 در مراسم جوایز بازی در 18 دسامبر اعلام شود، اما حداقل دلیلی برای امیدواری طرفداران است.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Blood West; ترسناک غربی