مجموعه صوتی Splinter Cell امروز عرضه شد

سریال انیمیشنی به کارگردانی درک کولستاد خالق جان ویک نیز در دست ساخت است. فیلمی با بازی تام هاردی سال ها پیش اعلام شد اما تولید نشده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سریال پرطرفدار اکشن مخفی کاری Ubisoft Splinter Cell سرانجام در 2 دسامبر از طریق یک سریال هشت قسمتی رادیویی BBC با بازی ویل پولتر بازگشت. این سریال تا هشت هفته آینده هر جمعه از رادیو بی بی سی 4 پخش می شود و می توانید آن را تماشا کنید اعلامیه استودیوی بازی اینجاست.

علیرغم اینکه Splinter Cell یک فرنچایز بسیار دوست داشتنی است، از سال 2013 هیچ قسمت دیگری از این سری منتشر نشده است، اگرچه بازسازی اولین بازی و نسخه VR از آن زمان اعلام شده است. Splinter Cell اصلی که برای اولین بار در سال 2002 منتشر شد، ما را با سم فیشر، مامور عملیات ویژه سری سوم NSA آشنا کرد. یک نیروی دریایی سابق، حس شوخ طبعی فیشر – و صداپیشگی آیرونساید – از همان ابتدا او را به شخصیتی نمادین تبدیل کرد. سم فیشر تا کنون در شش بازی اصلی Splinter Cell در کنار حضور در سری Ghost Recon و Rainbow Six بازی کرده است.

مایکل آیرونساید برای قرض دادن صدای خود به ابرجاسوس سام فیشر باز نخواهد گشت. در عوض، نقش این جاسوس را آندونیس آنتونی بازی خواهد کرد که احتمالاً بیشتر به خاطر کارش در سریال رادیویی بریتانیایی کمانداران شناخته شده است. ویل پولتر، دیزی هد، روزالی کریگ، ساشا داوان و نیکش پاتل به آنتونی پیوستند.

بخوانید  فهرست بازی های ایکس باکس لایو گلد سپتامبر ۲۰۲۲

در خلاصه داستان آمده است: «در این داستان کاملاً جدید، بر اساس رمان 2022 جم پرستو منتشر شده توسط Aconyte Books، سم فیشر ماموران جدیدی را برای طبقه چهارم مخفی NSA استخدام می کند، از جمله دختر خودش، سارا فیشر، اما یک قاتل از او. گذشته از مردگان بازمی گردد و امنیت جهانی را تهدید می کند. اکنون سام و سارا باید با یکدیگر همکاری کنند تا فناوری خطرناک و پیشرفته جنگ سایبری را که توسط برودی تیگ شرور توسعه داده شده است، خنثی کنند – هر قیمتی که باشد.