فهرست بازی های ایکس باکس لایو گلد سپتامبر ۲۰۲۲

دانلود از آپارات

بازی های ایکس باکس لایو گلد ماه سپتامبر ۲۰۲۲

  • بازی Gods Will Fall: بازه‌ی زمانی ۱۰ شهریور تا ۸ مهر به ارزش ۱۴.۹۹ دلار
  • بازی Thrillville: بازه‌ی زمانی ۱۰ شهریور تا ۲۴ شهریور به ارزش ۱۹.۹۹ دلار
  • بازی Double Kick Heroes: بازه‌ی زمانی ۲۴ شهریور تا ۲۳ مهر به ارزش ۲۱.۹۹ دلار
  • بازی Portal 2: بازه‌ی زمانی به ارزش ۲۴ شهریور تا ۸ مهر به ارزش ۱۹.۹۹ دلار

مدتی قبل شرکت مایکروسافت از توقف ارائه بازی‌های کنسول ایکس باکس 360 به کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) خبر داد. این شرکت با ارسال ایمیل‌هایی به کاربران گفت: «ما به سقف ظرفیت افزودن بازی‌های ایکس باکس 360 به فهرست آثار ایکس باکس لایو گلد رسیده‌ایم، اما این سرویس کماکان شامل بازی‌های هیجان‌انگیز ایکس باکس وان و تخفیف‌های انحصاری در هر ماه خواهد شد».



منبع

همه‌ی این آثار را می‌توان روی کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تجربه کرد. بازیکن‌ها از تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی بازی‌های Gods Will Fall و Thrillville بروند. دو بازی Double Kick Heroes و Portal 2 نیز از تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) در دسترس قرار می‌گیرند. کاربران این سرویس هنوز برای افزودن برخی از بازی‌های رایگان ماه گذشته به حساب خود فرصت دارند.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سرویس اشتراکی ایکس باکس لایو گلد در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ چه آثاری را تقدیم کاربرها خواهد کرد.

اگر بخواهید این ۴ بازی را بدون تخفیف تهیه کنید، باید ۶۶.۹۶ دلار بپردازید و درصورت تجربه هر چهار محصول ۳۰۰۰ گیمراسکور به‌دست می‌آورید. کاربران این سرویس تا انتهای ماه اوت می‌توانند به تجربه‌ی دو بازی Calico و Monaco: What’s Yours is Mine بپردازند و بازی ScourgeBringer تا ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) در دسترس است.

بخوانید  رابرت داونی جونیور می‌گوید آثار مارول او به دلیل ژانر مورد توجه قرار گرفتند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت از فهرست بازی‌های ماه سپتامبر ۲۰۲۲ سرویس ایکس باکس لایو گلد رونمایی به‌عمل آورده است. طبق روال معمول کاربران این سرویس اشتراکی در ماه آینده قادر خواهند بود تا ۴ بازی دیگر را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی به حساب خود اضافه کنند که از میان آن‌ها دو بازی به نسل ۸ و دو بازی دیگر به نسل ۷ تعلق دارند. کاربران ایکس باکس گیم پس آلتیمیت نیز به هر چهار بازی دسترسی خواهند داشت.