سه گانه Apollo Justice: Ace Attorney در روز راه اندازی تخفیف داده می شود


بازی Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس است. اگر می خواهید آن را روی رایانه شخصی بازی کنید، می توانید 18٪ در کلید Steam خود در Fanatical صرفه جویی کنید. این معامله به شما امکان می دهد سه ریمستر عالی Nintendo DS/3DS را با قیمت 41.50 دلار دریافت کنید که از 50 دلار کاهش یافته است. دارندگان Steam Deck خوشحال خواهند شد که بدانند این ساخت به طور رسمی برای دستگاه دستی تأیید شده است.

سه گانه Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy
سه گانه Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy

آپولو جاستیس که برگرفته از مجموعه اصلی تریلر حقوقی فینیکس رایت کپکام است، وکیل تازه‌کار را دنبال می‌کند که به پرونده‌های به ظاهر غیرممکن رسیدگی می‌کند و وقتی آنها در مقابل دادگاه موضع می‌گیرند، تضادهای شهادت را حل می‌کند.

این مجموعه نسبتاً سنگینی از درام حقوقی است که از 16 قسمت تشکیل شده است – 14 مورد اصلی و دو قسمت ویژه که قبلاً فقط DLC داشتند – در سه بازی پخش شده است. Apollo Justice: Ace Attorney، Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies و Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice، همگی ارتقای بصری واضح تری دریافت کرده اند و بسیاری از موارد اضافی موجود در این بسته به سختی می توان مخالفت کرد.

اتاق ارکستر به شما امکان می‌دهد به موسیقی پس‌زمینه بازی گوش دهید و تنظیم‌های ارکستری را انتخاب کنید، کتابخانه هنری مجموعه‌ای از آثار هنری است و می‌توانید از استودیو انیمیشن برای بازسازی صحنه‌های دلخواه خود از انیمیشن‌های شخصیت‌های موجود استفاده کنید.

برای کسانی که علاقه مند به نسخه فیزیکی Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy هستند، چندین خرده فروش بزرگ در حال حاضر نسخه Nintendo Switch را با قیمت 50 دلار در انبار دارند. نسخه فیزیکی در حال حاضر فقط برای سوییچ در دسترس است. تو می توانی نسخه سوییچ آپولو جاستیس را روشن بخرید آمازون، بهترین خریدو والمارت.

بخوانید  این کیسه ها و کیف های فاینال فانتزی شایان ستایش برای پیش خرید آماده شده است

Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy سومین مجموعه از بازی های فینیکس رایت برای پلتفرم های مدرن است. می توانید نسخه اصلی را بازیابی کنید سه گانه فینیکس رایت برای حداقل 30 دلار در عین حال، تواریخ وکیل آس بزرگ (40 دلار) دو مدخل در این سری را گردآوری می کند که قبلاً منحصر به ژاپن بود.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر