پیشرفت بتای باز Skull And Bones تا زمان انتشار، نقشه راه تفصیلی برای سال اول ادامه خواهد داشت



Skull and Bones یک بتای باز از 8 تا 11 فوریه دریافت می‌کند، با پیشرفت و جوایز انحصاری که در طول دوره بتا به دست می‌آید و در زمان انتشار در 16 فوریه 2024 به بازی کامل منتقل می‌شود.

بازیکنان بتا در سطح Infamy 6 محدود می‌شوند، اما می‌توانند پنج جایزه انحصاری را دریافت کنند که در هنگام راه‌اندازی نیز به آنها منتقل می‌شود، از جمله لوازم آرایشی منحصر به فرد کشتی، شکلک، سلاح و حیوان خانگی Lemurian. نسخه بتا، مانند بازی کامل، دارای قابلیت cross-play و cross-progression بین Xbox Series X|S، PlayStation 5 و آنهایی است که از طریق فروشگاه Epic Games و Ubisoft Store روی رایانه شخصی بازی می کنند. کسانی که به دنبال شروع بیشتر هستند می‌توانند با اشتراک Ubisoft+ نسخه کامل Skull and Bones را سه روز زودتر در 13 فوریه بازی کنند.

در حال پخش: تریلر Skull and Bones: Endgame و Year 1 Roadmap

یوبی سافت همچنین به این موضوع اشاره کرد که پایان بازی نقش آفرینی دزدان دریایی جهان باز چگونه خواهد بود. پس از تکمیل کمپین بازی، بازیکنان از کار کردن برای دزدان دریایی مختلف به یکی شدن خود تبدیل خواهند شد، زیرا آنها به دنبال ایجاد امپراتوری غیرقانونی خود با کنترل مسیرهای تجاری، تولید و فروش کالاهایی مانند رام و تریاک، ارتکاب دزدی و شرکت در تصرف خصمانه هستند. از اربابان دزدان دریایی رقیب به گفته یوبی سافت، هر فصل ویژگی های آخر بازی جدیدی را اضافه می کند.

در مورد فصل‌ها، یوبی‌سافت همچنین جزئیاتی را توضیح داد که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند و برخی از محتوایی را که پس از عرضه به Skull and Bones عرضه می‌شود، توضیح داد. طبق نقشه راه سال اول، هر فصل شاهد نبرد بازیکنان با یک ارباب دزدان دریایی افسانه‌ای جدید خواهیم بود، با کشتی‌های فصلی و تجهیزات جدید، کلید نابود کردن امپراتوری‌های آنهاست. فصل 1، Raging Tides، بازیکنان را در مقابل فیلیپ لا پسته “بیمار” قرار می دهد. هر فصل همچنین رویدادهای جهانی جدیدی را معرفی می کند، از شکار کاروان های تجاری گرفته تا نبرد با هیولاهای دریایی، و کلیدی برای باز کردن تجهیزات قدرتمندتر خواهد بود. فعالیت های بازیکن در مقابل بازیکن نیز بخش بزرگی از پایان بازی Skull and Bones را تشکیل می دهد. در جدول امتیازات فصلی، دزدان دریایی جاه طلب با درگیر شدن در فعالیت های پرمخاطب که بازیکنان را در مقابل یکدیگر قرار می دهد، به اوج می رسند. برای جزئیات بیشتر، پیش نمایش عملی فصل 1 Skulls and Bones را بررسی کنید.

بخوانید  هر فیگور Nintendo Amiibo با قیمت خرده‌فروشی موجود است - اکنون بیش از 25 عدد موجود است

جمجمه و استخوان ها راه طولانی برای رهایی داشتند. اولین بار در سال 2017 معرفی شد، Skull and Bones از نبردهای دریایی الهام گرفت که به موفقیت بزرگ Assassin's Creed IV: Black Flag کمک کرد. در حالی که بازی هنوز مقدار زیادی DNA پرچم سیاه را حفظ کرده است، بازی متعاقباً دستخوش تغییر جهت و تاخیرهای متعدد شد و اکنون یک بازی سرویس زنده است که به‌روزرسانی‌های فصلی منظم را دریافت می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر