این معامله Lego Optimus Prime با قیمت جمعه سیاه آن مطابقت دارد


خیلی باحاله Lego Optimus Prime از Transformers با قیمت 144 دلار به فروش می رسد در میسی به عنوان بخشی از برنامه خرده فروش تبلیغات روز ولنتاین. به طور معمول 180 دلار، تخفیف 20 درصدی با بهترین قیمتی که در جمعه سیاه سال گذشته دیدیم مطابقت دارد، بنابراین اکنون بهترین زمان برای گرفتن مجموعه 1508 قطعه است. به عنوان یک امتیاز اضافی، با خرید خود یک جعبه شکلات رایگان دریافت خواهید کرد. این بدان معنی است که می توانید شکلات ها را هدیه کنید و Optimus Prime را برای خود نگه دارید. این قرارداد از نظر فنی تا 15 فوریه ادامه دارد، اما Autobot Leader توسط Macy's “کم سهام” مشخص شده است.

Optimus آماده استقرار است.
Optimus آماده استقرار است.

چیزی که این لگو خاص را از بسیاری از کیت های مجاز دیگر در این اندازه متمایز می کند این است که سطحی از تعامل را در خود جای داده است. اگرچه ژست‌های پویا را انجام نمی‌دهید، می‌توانید به آرامی اندام Optimus را تنظیم کنید، او را با علامت تجاری یون بلستر خود مجهز کنید و حتی می‌توانید دست او را با Energon-Axe افسانه‌ای او جایگزین کنید.

جادوی واقعی در اینجا این است که Optimus می تواند به حالت کامیون خود تبدیل شود و به راحتی از فرمانده Autobot به یک دکل بزرگ آماده برای استقرار تبدیل شود. اما رسیدن به آن نقطه سرگرم کننده است، و با 10 کیسه پر از صدها آجر، فقط بیش از سه ساعت طول می کشد تا Cybertronian مورد علاقه همه را بسازید.

پس از اتمام کار، یک کپی از Optimus Prime خواهید داشت که به اندازه کافی سبک لگو را دارد و تنها چند گل میخ قابل مشاهده است.

بخوانید  نمایش مبارزهای کلاسیک و حالت های جدید Street Fighter 6 در تریلری تازه

بسیاری از مجموعه‌های لگو با 20 درصد تخفیف در میسی در آستانه روز ولنتاین به فروش می‌رسند و همگی همراه با یک جعبه شکلات هستند.


فروش لگو میسی برای روز ولنتاین

تحریریه مجله بازی یک گیمر