رویداد جدید بازی های مستقل نینتندو به زودی برگزار می شود

زمان برگزاری رویداد Indie World Showcase نینتندو اعلام شده است که بازی‌های مستقلی را که قرار است در سال ۲۰۲۴ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شوند، به نمایش می‌گذارد.

نینتندو اعلام کرد که رویداد جدید Indie World Showcase را در 17 آوریل (29 آوریل) ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار خواهد کرد. این برنامه 20 دقیقه ای به ارائه و ارائه آخرین اخبار بازی های مستقل جدید برای نینتندو سوییچ در سال 2024 اختصاص دارد، البته این رویداد نباید فقط مختص بازی های امسال باشد و ممکن است شاهد ارائه بازی هایی باشیم که برای آینده برنامه ریزی شده اند.

از سوی دیگر، با توجه به رتبه بندی بازی Hollow Knight: Silksong در کشورهای مختلف جهان و همچنین صفحه جدید فروشگاه Xbox آن، ممکن است بالاخره خبری از جدیدترین ساخته Team Cherry منتشر شود. REACH US بازی مورد انتظار Metroidvania اولین بار در سال 2019 معرفی شد و قرار بود در ژوئن 2023 برای سری Xbox منتشر شود. سری ایکس باکس پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان.

شخصیت بازی Hollow Knight: Silksong

همین هفته گذشته، هیئت رتبه بندی بازی های ESRB یک گزارش جدید منتشر کرد در آمریکای شمالی، GRAC در کره جنوبی و مرجع قانونی طبقه بندی اسباب بازی ها در استرالیا محدوده سنی این بازی را تعیین کرده اند. اگر این نشان دهنده انتشار قریب الوقوع بازی نیست، معمولاً به این معنی است که جزئیات بیشتری در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

در مراسم سال گذشته، بسیاری از بازی ها از جمله بازار شبانه Mineko، My Time at Sandrock، PlateUp، Quilts and Cats of Calico، Rift of the NecroDancer، A Little to Left، New Shovel Knight Pocket Dungeon Expansion، Relics of the Old Faith Update، Cult of The Lamb و Blasphemous 2. به نمایش در می آیند، که می تواند نویدبخش اتفاقات هیجان انگیزی برای خط تولید جدید نینتندو باشد.

بخوانید  در حال حاضر می توانید در کنترلر PS5 Razer صرفه جویی زیادی کنید

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر