در حال حاضر می توانید در کنترلر PS5 Razer صرفه جویی زیادی کنید


اگر به دنبال کنترلری برای PS5 یا رایانه شخصی خود با ویژگی های سفارشی سازی بیشتر از DualSense استاندارد هستید، می توانید این معامله را در Razer Wolverine V2 Pro بررسی کنید. در eBay شما می توانید یک Wolverine V2 Pro بازسازی شده را فقط با 159 دلار دریافت کنید. Wolverine V2 Pro معمولاً 250 دلار قیمت دارد، بنابراین معامله بسیار خوبی است، به خصوص که این کنترلر توسط Razer بازسازی شده است و تضمین شده است که مانند یک کنترلر جدید ظاهر و کار می کند.

Razer Wolverine V2 Pro
Razer Wolverine V2 Pro

بهتر از همه، این کنترلر دارای دو سال گارانتی است. اگر کنترلر با استانداردهای شما مطابقت ندارد، می توانید آن را به صورت رایگان ظرف 30 روز برگردانید (ارسال رایگان نیز دریافت می کنید).

هر کنترل‌کننده مستقیماً توسط Razer بازیابی شده است و مهر تأیید Refurbished eBay را دریافت کرده است. Wolverine V2 Pro جایگزین جالبی برای DualSense Edge ممتاز است.قیمت این مدل جدید 200 دلار است– زیرا شما یک کنترلر با دکمه‌های لمسی مکانیکی ریزر و دکمه‌های شانه‌ای دریافت می‌کنید که فاصله فعال‌سازی کوتاه‌تری دارند، پد D میکروسوئیچ هشت طرفه برای بازی‌های دقیق‌تر، و ماشه قفل‌ها.

همچنین شش دکمه قابل جابجایی مجدد، چوب‌های شست قابل تعویض و استایل علامت تجاری Razer از طریق نورپردازی رنگی RGB وجود دارد که در دستگاه کار می‌کند. با برنامه Razer Controller که در تلفن همراه و رایانه شخصی موجود است، می توانید ورودی ها را مجدداً نقشه برداری کنید و پروفایل های سفارشی را پیکربندی کنید.

شایان ذکر است که شما محرک های تطبیقی، بازخورد لمسی یا بلندگوی داخلی دریافت نمی کنید. بنابراین این حذفیات باید قبل از انتخاب مسیر شخص ثالث سنجیده شوند.

بخوانید  کنسول نسل بعدی ایکس باکس بزرگترین جهش فنی را می بیند

به طور کلی، این یک کنترلر قوی برای بازی های رقابتی در بازی های مبارزه ای و ژانرهای تیراندازی اول شخص است. بعلاوه، دارای میله های آنالوگ افست است، بنابراین اگر چیدمان کنترلر Xbox را ترجیح می دهید، این یک مزیت بزرگ است.

Wolverine V2 Pro تنها کنترلر شخص ثالث حرفه ای برای PS5 نیست. کنترلر دیگری که باید در نظر بگیرید این است برنده برای BFG، یک کنترلر بی سیم ماژولار که شکل کنترلرهای Xbox را دارد. می توانید استیک ها را به صورت موازی یا افست پیکربندی مجدد کنید. Pro BFG همچنین دارای یک ماژول بازی مبارزه با شش دکمه است. ویژگی‌های ماژولار به همراه چهار دکمه پشتی قابل تعویض، چند سبک D-pad و توقف‌های ماشه قابل تنظیم، Victrix Pro BFG را به همه کاره‌ترین کنترلر PS5 در بازار تبدیل کرده است. Victrix رنگ سفید جدید را با قیمت 174 دلار عرضه می کند بعد از این ماه. در ماه مارس، Pro BFG برای Xbox در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر