کنسول نسل بعدی ایکس باکس بزرگترین جهش فنی را می بیند


سارا باند می‌گوید که روی برنامه‌هایی برای کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس سرمایه‌گذاری کرده است، اما احتمالاً این کنسول به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد.

در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست ایکس‌باکس، مایکروسافت قصد دارد بازی‌های ایکس‌باکس را برای پلتفرم‌های رقیب منتشر کند. از طرفی دیگر خبری مبنی بر عرضه Starfield و Indiana Jones and the Great Circle برای سایر کنسول ها نخواهد بود. ردموند همچنین جزئیاتی در مورد سخت افزار نسل بعدی خود و سارا باندرئیس ایکس باکس قول داده است که به “بزرگترین جهش فنی” در کنسول های نسل بعدی ایکس باکس دست یابد.

سارا باند درباره این موضوع توضیح داد: «ما در برنامه و برنامه‌ها هستیم [کنسول‌های] ما برای نسل بعدی نیز سرمایه گذاری کرده ایم. دستیابی به بزرگترین پیشرفت فنی در نسل کنسول یک مثال خوب است. گامی بزرگ که تجربه و دیدگاه بازیکنان و توسعه دهندگان را بهبود می بخشد. » هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی این سخت افزار را معرفی می کند، اما احتمالا این محصولات با کنسول های میان نسلی احتمالی متفاوت خواهند بود.

مایکروسافت در پرونده های قضایی خود علیه FTC ادعا کرد که قصد دارد نسل بعدی کنسول ها را در سال 2028 عرضه کند. با این حال، جزئیات بیشتری ارائه نشد. ظاهرا فیل اسپنسر او طی یک جلسه پرسش و پاسخ داخلی اعلام کرد که تولید کنسول های ایکس باکس متوقف نخواهد شد. ردموندی ها می خواهند به طرفداران اطمینان دهند که به برند ایکس باکس متعهد خواهند ماند و هیچ تغییری در رویکرد ایکس باکس به عناوین انحصاری ایجاد نشده است.

بخوانید  پیشتازی پلی استیشن 5 در فروش کنسول‌های بریتانیا
تحریریه مجله بازی یک گیمر